Čini nam se, u poslednje vreme, da su u svetu sve popularniji brendovi koji u ponudi imaju lounge odeću, kao i odevne komade za trening. Američki brend Alo Yoga uspeo je da nam proda čarape za trening od čak 40$, a SKIMS nam, osim veša, nudi i atletsku odeću za trening koja se odlično prodaje.
Među novijim imenima pojavio se brend Ada Nola. Ono što ih je mapiralo na tržištu jeste instant kolaboraciju sa Kendall Jenner. To, u suštini, i jeste recept za inicijalno pozicioniranje u fazi kada brend još uvek nema vizibilitet. Veliko ime, plaćena reklama, pa onda sve ostalo. Hajde da vidimo šta to ovaj brend čini drugačijim od njegove konkurencije?
Ada Nola kolekcija za najmlađe
Evo jedne rupe u tržištu koje se neko dobro setio da popuni. Umesto angažovanja velikih imena, kao što su Elsa Hosk i Veneda Carter, da promovišu kolekciju za odrasle – marketing tim brenda Ada Nola je u ovom slučaju angažovao njihovu decu.
Koliko god to bile klasik trenerke koje možemo da kupimo bilo gde ovom taktikom se podsvesno targetiraju kupci sa malom decom. Nismo proveravali ali pretpostavljamo da postoje i matching mother/daughter opcije što je već potpuni kliše, no ova roba uvek nađe put do krajnjeg korisnika/kupca. Inovativno? Don’t think so.
Da li postoji još neka inicijalna diferencijacija na tržištu?
Čini nam se da ne. Lifestyle fotografije sa navučenim sportskim čarapama i trendi patikama, helanke od kvalitetne likre, par fotografija sa matcha napitcima i – to je manje više to. Ono što je genijalno je činjenica da se komadi ovih brendova jako dobro prodaju uprkos odsustvu inovativnosti. Takođe, čini nam se da je cilj Ada Nola marketing tima isključivo fokus na poznate ličnosti. Prodaju nam nešto već viđeno i estetski reciklirano. Ako nas pitate – vreme je da ovim brendovima kažemo bye, bye u 2025. godini.
Foto: Instagram / @adanola