Poznati brend Alo Yoga predstavlja Alo Atelier – zaštitno lice brazilska manekenka Isabeli Fontana
Poznati brend Alo Yoga predstavlja Alo Atelier – zaštitno lice brazilska manekenka Isabeli Fontana

Poznati brend Alo Yoga predstavlja Alo Atelier – zaštitno lice brazilska manekenka Isabeli Fontana

Američki brend Alo Yoga je u poslednjih par godina postao modni fenomen. Pojavio se preko noći, a njegovi inicijalni osnivači imali su u okviru početnog kapitala budžet da plate sestre Kendall i Kylie Jenner, koje zajedno broje skoro 600 miliona pratilaca.

Marketing brenda se raširio i na Evropu, a zaštitno lice sa ove strane okeana postala je Rosie Huntington – Whiteley. Odjednom su Alo Yoga čarape, koje koštaju oko 35$, postale statusni simbol u teretanama širom sveta, a oprema za trening sa njihovim potpisom must have svakog fitnes autfita.

Čelnici brenda se nisu zaustavili na fitnes i lifestyle garberobi, već su ove sezone prešli i na après-ski asortiman. U nastavku vam predstavljamo Alo Atelier.

Alo Atelier diktira modu na ski stazama

Alo Atelier vraća se treću sezonu zaredom, ovog puta inspirisan estetikom odmarališta u francuskim Alpima. Jedno od zaštitnih lica je brazilski supermodel Isabeli Fontana, koja je svoj comeback imala ove godine, u okviru Victoria’s Secret revije.

Ona i britanska manekenka Stella Maxwell , kroz bajkovitu kampanju, vode u idilu planinskih predela dok na sebi imaju aprés-ski kombinacije, kao i cozy pidžame i veš.

Atraktivni skafanderi i kombinezoni za sneg već su stigli na naš wishlist, sve što nam preostaje je da bukiramo odmor u jednom od svetski poznatih skijališta.

Ekspanzija brenda kroz capsule kolekcije

Alo Atelier je pokazna vežba kako se jedan brend može (po potrebi) širiti kada je asortiman u pitanju. Njegova popularnost je sveprisutna na globalnom nivou, a sada su u ponudu stavili i striktno sezonske proizvode. Kako bi ove kolekcije dodatno dobile na atraktivnosti, one se klasifikuju pod novim nazivom – Alo Atelier.

To odmah aludira na nešto novo i luksuzno, a njihovi stalni kupci dobijaju nove (potrošačke) izazove. U biznisu se to zove win-win situacija.

Foto: Instagram / @alo

Učitati još
Zatvori