Manolo Blahnik je bio brend za čijim smo potpeticama ludeli početkom 2000-tih – a čije modele danas želimo?
Manolo Blahnik je bio brend za čijim smo potpeticama ludeli početkom 2000-tih – a čije modele danas želimo?

Manolo Blahnik je bio brend za čijim smo potpeticama ludeli početkom 2000-tih – a čije modele danas želimo?

There is an element of seduction in shoes that doesn’t exist in men. 

Činjenica je da jednu od najvećih ženskih opsesija čine štikle. Želimo ih u svim mogućim bojama, stilovima ali i visinama potpetice. Kada su štikle u pitanju, doslovno možemo kroz par sati potrošiti milione gotovo svake valute na iste. Bilo to sandale, štikle sa platformom ili klasične salonke, činjenica je da svima njima posvećujemo možda i najviše pažnje.

Mnogi kažu da je za kombinaciju koja prolazi stylish chech potreban dizajnerski par cipela i torba. Dok su devedesetih i ranih 2000-tih godina preduslov poznavanja mode bile Manolo Blahnik cipele. Obožavane od strane holivudske scene, potpetice londonskog dizajnera činile su apsolutni imperativ. Te se pitamo, koja se etiketa danas nalazi na mestu čuvenog Manola Blahnika?

Manolo obsession


Naime, devedesetih godina prošlog veka, uključujući i sam početak 2000-tih, klasična bela kutija s crnim natpisom bila je jedna od najpoželjnijih. Manolo Blahnik, londonski dizajner čiji su modeli visokih potpetica ostavili neizbrisiv trag na modnu industriju, obeležio je čitavu epohu. Takozvani Hangisi model predstavlja cipelu koja se i dalje nalazi na samom vrhu shopping wishlist-a širom sveta. Satenske potpetice, dostupne u različitim bojama, s prepoznatljivim brošem koji je sve svoje karte otvorio cirkonima, čine apsolutni staple svakog shoppoholic-a. Pomenuti model nastao je 2008. godine, i od tada predstavlja jedan od kolekcionarskih komada.

Londonski brend bio je izrazito obožavan od strane jedne od najbolje stilizovanih televizijskih lica, Carrie Bradshaw. Kojoj u modnom svetu i nije potrebna posebna najava. U seriji Sex and The City, poznata kolumnistkinja proslavila je pomenute potpetice.

Pored čuvenog Hangisi modela, koji je sebe pozicionirao u takozvani the holy trinity cipela, zajedno s Louboutinovim So Kate modelom i mnogobrojnim siluetama Jimmy Chooa, obožavani su i The Antonietta, BB Pump kao i Campari model.

Sada, kada smo pročešljali istoriju pomenutog brenda, pitamo se za kojim se potpeticama danas diže tolika prašina i ostavlja novac sa strane u želji da ih kupimo na sledećoj rasprodaji?

Amina Muaddi takes the lead?


Iako period koji je protekao pod numerološkom oznakom 2020. godine, nije vezivan za najlepše uspomene, uz pandemiju Corona virusa, dizajnerka jordansko-rumunskog porekla doživela je svoj peak. Žena koju možda i možemo nazvati Manolo Blahnikom sadašnjice, jeste Amina Muaddi. Pomenuti brend osnovala je 2017. godine u Milanu, nakon što je imala prđašnjeg iskustva u ovoj industriji. Svoju popularnost stekla je nakon samo tri godine poslovanja. Za poznatu dizajnerku vezujemo modele pretežno vibrantnih boja, i sve ih želimo. Nešto pristupačnija cena od Manola, udobnost na zavidnom nivou kao i krojevi koji zagovaraju timeless politiku predstavljaju jedan od glavnih obeležja pomenutog brenda.

Kako je Amina Muaddi brend prošao kroz gotovo istu količinu opsesije, na neki način možemo reći da je baš ova etiketa ona koju možemo nazvati Manolo Blahnikom sadašnjice.

Učitati još
Zatvori