Blair Waldorf is back: Leighton Meester u novoj modnoj kampanji evocira uspomene na Gossip Girl eru
Jedna od omiljenih all time tv shows junakinja bez ikakvog dvoumljenja ili dubljeg razmišljanja je – Blair Waldorf. Njen lik je u originalnoj knjizi (po kojoj je rađen scenario za seriju) bio sporedan, ali je publika toliko dobro reagovala na intepretaciju Leighton Meester da je do kraja serijala ona maltene preotela spotlight glavnoj junakinji Sereni Van Der Woodsen.
Iako je serija završena pre više od decenije Blair Waldorf inspired lifestyle još uvek egzistira, a sada je Leighton Meester evocirala uspomene na našu all time favorite tv junakinju kroz modnu kampanju koja predstavlja kolaboraciju brendova Edie Parker i St. JOHN.
Blair Waldorf coded
Biseri, tvid i Upper East Side – sve su ovo inicijalne asocijacije na lik Blair Waldorf.
Kolaboracija modnih kuća Edie Parker i ST.JOHN dokaz je kako uspešno mogu da se merguju dve heritage estetike različitih brendova i da, kao finalni rezultat, dobijemo best of both worlds kroz komade koji reprezentuju obe strane.
Prepoznatljivi Edie Parker modeli torbi u ovoj kolaboraciji urađeni su od tvida, koji je karakterističan za estetiku brenda ST.JOHN’s. Leighton Meester (a.k.a Blair Waldorf) na većini slika pali vatru kao asocijaciju na čuveno ime koje nose ove torbe a to je – BURN BAG.
Nostalgic much?
Da je nostalgija bila polazna tačka ove kolekcije , ali i kampanje, pokazuje i to da se na nekim slikama, u moru detalja, pojavljuju blackberry, kao i stari fiksni telefon sa žicom.
Kampanja je imala zadatak da nas vrati 17 godina unazad, u vreme kada je Blair vladala Menhetnom, i moramo priznati – we feel nostalgic AF. Još jedna jako bitna činjenica – Leighton izgleda nikad bolje i lagali bi kada bi rekli da potajno ne želimo Gossip Girl reunion smešten u sadašnje vreme. Ako može Sex & The City, može i GG.
Foto: Instagram / @itsmeleighton / @edie_parker / @stjohn