Popularni trench mantil oduvek je bio key piece svake Burberry kolekcije, kao i njihov all time najprodavaniji proizvod. Smena generacija znači i smena fokusa na određeni proizvod, a Burberry se u poslednje vreme marketinški okrenuo i ka generaciji Z. To potvrđuje i saradnja sa mladim britanskim reperom, kako je Central Cee prošle godine postao ambasador ove modne kuće.
Preppy britanski look na kratko su zamenili uličnom tematikom, a popularne trench mantile menjamo za atraktivne perjane jakne. Burberry logomanija i dalje opstaje, ovaj put sa misijom da privuče novu ciljnu grupu.
Puffer season is ON
Pokazna vežba prebacivanja fokusa sa jednog IT komada na drugi stiže nam direktno iz Burberry kreativnog tima. Kao što smo već rekli, modna kuća na ovaj način želi da privuče pažnju nove ciljne grupe. Da li će to uticati na prodaju trench mantila? Apsolutno ne. Bež, teget i crni kišni mantili koji nose Burberry potpis zauvek će biti njihov bestseller proizvod. Ove sezone logo sa unutrašnjosti mantila prebacio se i na spoljašnjost, te je prepoznatljivi karirani uzorak postao vrlo tražen kada je ovaj staple komad u pitanju.
Međutim, ove sezone podjednako su popularne i puffer jakne, koje su uzele primat u prodaji tokom aktuelne zimske sezone. Burberry puffer jakna postala je sinonim za cool komad, a u kampanji je nosi i poznati britanski glumac Barry Keoghan. Danska stilistkinja i dizajnerka Veneda Carter takođe je promoter ovog (sve popularnijeg) komada, a ona ga je iznela na sebi svojstven način.
Marketing switch kao alat za dobru promociju
Modna kuća Burberry menjala se kroz godine, a na čelu kreativne direkcije bili su Christopher Bailey, Riccardo Tisci i (sada) Daniel Lee. Svako od njih je ostavio pečat i vodio svoju Burberry eru na najbolji mogući način. Daniel Lee je ove sezone u fokus vratio Caru Delevingne, jedno od prepoznatljivih Burberry lica, a pravo osveženje kampanje bila je glumica Olivia Colman.
Sa druge strane, digitalni marketing preusmeren je na malo urbanija lica, među kojima su se našli Central Cee i Veneda Carter.
Foto: Instagram / @burberry / @venedaacarter