Modna kuća Louis Vutton poznata je po tome da pažljivo i promišljeno bira svojazaštitna lica i brend ambasadore, a jedan od njih je i španski teniser Carlos Alcaraz. Ovaj moćni duo ima već par zapaženih kampanja u zajedničkom stažu, a teniser neretko implementira komade sa LV potpisom u svoje svakodnevne autfite. Tako je bilo i ove nedelje u Madison Square Gardenu, na utakmici čuvenim Knicks-a.
Carlos je, naravno, imao courtside mesta, a ispred njega na parketu stajala je LV Speedy torba. Da li je ovo modni aksesoar vredan pomena? Apsolutno da.
LV Speedy is back
Jacob Elordi je, pre svog unosnog Bottega Veneta ugovora, među prvima prošetao ovaj old school LV model. Zatim, na mesto kreativnog direktora francuske modne kuće došao je Pharrell, a sa njim i veliki comeback Speedy modela.
Počele su da trenduju ove torbe u jarkim, veselim bojama a nosili su ih pretežno muškarci. U jednom momentu, zaštitno lice LV kampanje postao je LeBron James, a na promo fotografijama u ruci je držao upravo ovaj model torbe. U jednom momemtu svi celebrity muškarci nosili su ovaj model torbe.
Pridružio im se i Carlos, koji je za ovu košarkašku utakmicu izabrao basic model u prepoznatljivo braon boji. On (ili njegov stilista) je torbu upario sa koledžicom istog brenda. Zamalo pa – total look.
Povratak kultnih LV modela u mainstream modne vode
Torbe francuske modne kuće važe za timeless modele, ali su u poslednjih par godina izgubile na atraktivnosti. Letos je marketing LV brenda u fokus stavio i poznati Neverfull model, koji je komunicirao kroz novi trend sa dva lica u okviru jedne torbe. Digitalne kampanje trajale su mesecima, a ovu torbu promovisale su sve poznate influenserke.
Kad su muškarci u pitanju, u fokus se stavlja upravo Speedy model. Nakon repera, glumaca i košarkaša ovu torbu prošetao je i jedan teniser. i to na veoma stylish i cool način. Zaključujemo da je LV Speedy officially back.
Foto: Prodimedia