Epitome of chic: Donosimo esencijalne komade kojima možete rekreirati stil Carolyn Bessette Kennedy
Na kraju dana, koliko god dobro mi bili stilizovani i upućeni u terminologiju materije koju nazivamo modom, činjenica je da imamo svoje uzore u ovoj nenadmašivoj grani. Ljude čijoj stilskoj igri zavidimo, arhivu želimo i autfite doveka pamtimo. Ovo su persone iza čijeg se potpisa nalazi epitet inspiracije, a iza odevnih komada koje poseduju dugačka wishlist-a.
Shvatili smo da zavidimo Rihanninom kombinovanju hip hopa i klasike, boho stilu Sienne Miller ali i stilskoj igri trenutno najpoznatije DJ-ice Peggy Gou. Međutim, iako izrazito poštujemo sve nove generacije, ne krijemo da su devedesete godine na neki način predstavljale zlatno doba modne industrije. Stilska ikona baš ove ere, bila je Carolyn Bessette Kennedy. Žena čije odevne kombinacije i dalje komuniciraju suštinu chic-a i minimalizma izdvojila se kao ovonedeljna inspiracija.
Chic was her middle name
Carolyn Bessette Kennedy, žena koju slobodno možemo nazvati apsolutnom stilskom inspiracijom, devedesetih godina prošlog veka radila je na mestu PR-a modne kuće Calvin Klein. Zanimljivost vezana za ovu etiketu, jeste da baš u doba kada najpopularniji komad nije bio samo muški donji veš čije je zaštitno lice Justin Bieber, jeste da je posedovala odevne komade koji su zagovarali minimalistic, chic ali u jednu ruku i sporty izgled. Baš ova estetika činila je dress code apsolutno svih poslodavaca pomenute etikete. Na ulicama nosili su Calvin Klein i zagovarali clean estetiku, kao i u kancelariji. Carolyn Bessette Kennedybila je pionirka ovog pravca, te su devedesetih godina mase želele da izgledaju baš kao da od devet do pet vsoje vreme provode u Calvin Klein kancelarijama.
Njene odevne kombinacije uglavnom sastojale su se od monohromatske kolor palete, čiji su favorit bile crna i teget. Veliku pažnju pridavala je samim materijalima koji su činili komade koje je nosila. Miljnica bila je dugačka ili midi satenska suknja koja je društvo pravila prefinjenim polo džemperima sa gotovo savršenim izrezom. Farmerke sve svoje karte otvorile su mom jeans modelu dok su bele košulje naravno dolazile uz Calvin Klein potpis.
Jedan od omiljneih brendova stilske ikone bio je japanski Yohji Yamamoto, čije je kreacije neretko prezentovala na crvenom tepihu.
Čak i pri izgovoru sudbonosnog DA, čija je ceremonija održana u tajnosti kako se jedan od najpopularnijih parova holivuda konstantno krio od objektima, Carolyn izabrala je svedenu belu haljinu na bratele. Koju je potpisao Narciso Rodriguez.
No jelws policy
Jedna od komponenti po kojima je stil pomenue modne ikone bio prepoznatljiv, jeste odnos prema aksesoarima. Carolyn imala je striktan no jelws policy, te je gotovo nikada blic ni jednog aparata nije uhvatio s komadom nakita. Verovala je u nešto klasičniji pristup, i svu pažnju prepuštala svojim odevnim kombinacijama. Mađutim, kada govorimo o naočarama za sunce i rajfovima koje je obožavala, jasno je da su aksesoari oduvek bili poželjni. Samo ne u vidu dijamanata koji očigledno nisu predstavljali njene najbolje prijatelje.
Shades are winning
Pored odevnih kombinacija po kojima je Carolyn bila poznata, jedan od njenih najprepoznatljivijih obeležja bile su čuvene, pretežno oble, naočare za sunce. Imala ih je u crnoj i braon boji. A mi smo pronašli koji je tačno model bio u pitanju, kao i gde ih možete pronaći. Naime, radi se o Aldo modelu proizvedenom od strane Selma Optique koncepta. Ovaj model dostupan je u četiri boje i možete ga kupiti na oficiajlnom sjatu njujorškog brenda, za nešto više od 500 dolara.
Pored ikoničnih naočara, Carolyn obožavala je i rajfove za kosu, te smo pronašli model koji može parirati onom koji se našao pod kategorijom favorita devedesetih.
Iako Caroyln više nije među nama, nesrećno nastradavši padom aviona u kom je bila sa svojim izabranikom Johnom F. Kennedi Juoniorom, činjenica je da će njen stil zauvek ostati zapamćen.
Foto: Profimedia, Selma Optique, France luxe, Zara, Stradivarius / Instagram / @le__dauphin, @allforcarolyn, @sloane_rangers_/