Krajem četrdesetih godina XX veka najavljena je prva velika smena zastupljenih trendova. Uniformisane komplete, midi haljine, masivne kapute i ostalu monotonu odeću smenile su, umnogome, seksepilnije i razigranije kreacije.
Najpre je uz kraljevski amblem, 1947. godine, na italijansku modnu scenu aristokratski zakoračio Emilio Pucci. Svoje dve najveće strasti, skijanje i modu, spretno je objedinio kroz kreiranje prve jednodelne ski odeće – koja je dotad neafirmisanog dizajnera lansirala u sam epicentar modnog univerzuma. Nakon nezaboravnog prologa, usledilo je prvo poglavlje u kojem je Emilio Pucci dinamičnim i inovativnim delanjem redefinisao prisutnu svedenost i uveo, dotad neviđeno, uskovitlano geometrijsko šarenilo. Iz sezone u sezonu, italijanski dizajner pomerao je kolorističku skalu i slobodno spajao naizgled nespojive elemente i boje. A iz tih neiscrpnih modnih igara nastajali su kultni printovi Geometrico, Girandole, Marmo, Iride, Fagiano, Robbie i Dalia.
Narednih decenija navedeni printovi involvirani su kroz različite odevne predmete – dok u aktuelnu wishlistu upisujemo Emilio Pucci set za jogu.
Marmo set za jogu
Inspirisan egzotičnim elementima, italijanski dizajner je neprestano smišljao raznolike printove i unosio ih u glamuroznu odeću za beskrajne zabave kraj mora, tašne, marame, sportske setove za trčanje, fino keramičko posuđe i tepihe. Dok je svoju vizuru proširio i na dizajniranje novih uniformi za stjuardese internacionalne avio-kompanije Braniff.
Lakoća kojom printovi komuniciraju vidljiva je i danas, pod vođstvom Camille Miceli. Kreativna direktorka je očuvala dobro znani DNA modne kuće, a svi kultni printovi dobili su novi život. Tako je nastao i capsule set za jogu, ukrašen mirnim Marmo tonovima i čuvenim kraljevskim logotipom. Pored topa, helanki i majice, ova kolekcija donosi specijalno dizajniranu prostirku za vežbanje i bocu za vodu.
4, 3, 2, 1 – and yoga season begins…
Foto: Instagram @emiliopucci; @pucci.com