Većina modnih poznavalaca zna već dobro ustaljenu formulu nastajanja jednog trenda – velike modne kuće lansiraju određene komade, poznata lica ih ponesu u svojim svakodnevnim avanturama, društvene mreže to prošire do velikog broja ljudi, a onda fast fashion brendovi urade svoje – i “odjednom” taj komad je svuda i na svima. Dođe sledeća sezona, a taj model je već zaboravljen. Međutim, jedan je modni fenomen isto tako počeo, no njegova je sudbina otišla nešto drugačijim tokom. Loafersice su započele svoj aktuelni trendovski život na sličan način, ali su se onda stvari “otele kontroli” – i one su tu i dalje.
Gucci i Prada među glavnim su krivcima za popularnost koji je ovaj komad obuće doživeo – i doživljaja još uvek. Još jedna od osumnjičenih je Emma Chamberlane, čiji je uticaj na modne izbore mladih (u Americi) daleko veći nego što se to isprva može činiti. Njena prijemčivost delom je rezultat činjenice da u svojim YouTube videima posvećuje dobrano vremena birajući autfite, a (chunky) crne loafersice gotovo uvek su sastavni deo njih. Hailey Bieber podjednako je zaslužna za propagiranje specifičnog sklopa – crnih loafersice i (čuvenih) belih čarapa.
Loafersice su tako, korak po korak (pun intended) prešle iz kategorije aktuelne trendovske opsesije u esencijalni komad za jesen – ali i ostatak godine, ukoliko znate kako da ih uparite.
Zato, ukoliko se razmišljate o jednoj modnoj investiciji ove sezone, neka to bude upravo ovaj model obuće.