Ono što je za Milano Via Monte Napoleone, za London New Bond Street, a za Pariz Triangle d’Or – za Beograd možemo reći da je Uzun Mirkova ulica. Lagano, u očima svih nas modnih hedonista, ova poznata ulica profilisala se kao jedna od must visit stops. Makar kada je najbolji prestonički šoping u pitanju. Jedan od pionira beogradskog prozora u svet omiljenih dizajnera i komada koje stavljamo na svoju #wishlistu zasigurno je brend Fratelli. Ovaj brend je s proleća dobio novo [ digitalno ] lice koje jednostavno nous adorons ça!
Fratelli New Chapter.
Vikend dozu zadovoljavanja nutritivnih potreba posle burne noći, praćene čašicom dobrog razgovora [ tračeva ] u idealno vreme, na idealnom mestu zvanom dorćolska trilogija kafa – doručak – šoping nekako uvek počinje baš na tom uglu Uzun Mirkove i Francuske. Baš tu, na mestu gde se susreću moda, hedonizam i omiljena gradska mesta svih nas, svoje srce još od pre nekoliko godina postavio je Fratelli brend. Prosto da je nemoguće da se krećete u tom pravcu, a da bar na trenutak ne zastanete i na jedan [ ili dva, ili tri ] para novih Ferragamo cipela ili Vautier štikli u izlogu ne pokažete prstom u vidu vizualizacije one fazmone: Uskoro ćete biti moje. Fratelli je odavno postavio korene u svetu dizajnerskih brendova. Kao i komada čija ponuda predstavlja ono najbolje od kombinacije noviteta i statement komada. Takođe je naš izabrani prozor u svet kada je reč o trendovima i komadima koje želimo u svom garderoberu.
Od cipela preko torbi, od N°21 do Marni, od vanvremenske elegancije do brand new pieces. Fratelli ponuda čini se sve je ono o čemu maštamo kada su savršni saučesnici nas žena u pitanju. Pogotovo danas kada je brend posatvio autentični modni obrazac obukavši novo, digutalno odelo. I to ono koje je njegov online izlog učinio jednako atraktivnim kao onaj u Uzun Mirkovoj 4.
Za ovu promenu bila je zadužena ekipaVis À Vis. To je kreativna agencija kaoja je modnim postulatima i estetici Fratelli brenda donela savremeni identitet, autentičnost i nekonvencionalnu etiketu. Fratelli imperativ kvaliteta i stalne inovacije od ovog proleća zadobio je obrise i drugačijih vizuelnih dimenzija. Zbog toga ga sada stavljamo na st[r]anicu onih oniline igrača koje igraju maštovito, kreativno, drugačije. Baš onako kako Journal najviše voli. S tim u vezi, dok komade iz nove kolekcije biramo po našoj staroj dobroj eeny, meeny, miny, moe taktici, sa vama delimo nove, digitalne razglednice pristigle iz Fratelli porodice zbog kojih ovo mesto danas volimo još više. Modni sladokusci udobno se smestite, ove subote umesto avokado tosta i granole serviramo doručak sa primesom YSL, Rochas, McCartney, Manebi, Casadei..
Bon Appétit!