Let the Animals Play – u Journal fokusu: Goorin Bros kačketi
Let the Animals Play – u Journal fokusu: Goorin Bros kačketi

Let the Animals Play – u Journal
fokusu: Goorin Bros kačketi

Od kada je na zakazani sastanak povodom izložbe Four Play, u predovorje Salona Muzeja grada Beograda Vuk Vidor ušetao noseći u desnoj ruci svoj Goorin Bros kačket, znali smo – it must be a thing. Potom nas je na hype oko ovog brenda podsetilo putovanje u Barselonu i pitanje prilično stylish gostiju boutique hotela u kom smo odseli – gde možemo pronaći Bros kačkete? Rekacija je usledila u vidu crvene lampice Journalovog radara, a rezultat potrage donosimo u današnjoj modnoj bajci basni gde u fokus stavljemo upravo brend Goorin Bros.

/ / Goorin Bros.

Premda hipsterskog vizuelnog identiteta i brendiga nastalog iz ere est. ’20+, priča ovog brenda ima zanimljivu i dugu istoriju. Nastao 1895. godine od strane porodice kreatora šešira koja je, oslanjajući se na dugu tradiciju, uspela da izgradi brend zasnovan na nekovencionalnim idejama i želji za konstantnim progresom. Neočekivano i smelo – dva su pojma koja opisuju idenitet Goorin Bros-a, sa začinom zabave utkanim u Bros DNK kao ideje vodilje za pretvaranje običnog u izvanredno, funkcionalnog u kreativno, tradicionalnog u uzbudljivo i kačketa u Goorin Bros kačkete.

Život se udaljava od nas ako stojimo. Sva zabava je u novom, neočekivanom i smelom. Radije bismo da kao brend posrnemo napred nego da se vratimo [ padnemo ] unazad. Drugi način za nas ne postoji osim da se uvek kladimo na budućnost.

Let the Animals Play.

Timeline Bros priče zanimljiv je koliko i sam brend. Započet izlaskom osnivača Cassel Goorin-a na ulice Pitsburga 1895. godine u zaprežnim kolima punih šešira i sa željom da javno ispolji strast prema ovom specifičnom zanatu. Sa mišlju da ideju svog oca pretvore u uspešan porodični posao, njegovi sinovi Alfred i Ted preuzimaju Goorin Bros i otvaraju prvi retail store u San Francisku. Važnu ulogu u ekspanziji i popularizaciji brenda imala je skijaška industrija koja je potpomogla da se u očima kupaca brend establišuje kao kul, inovativan i stylish.

Pod punim imenom i prezimenom brend je nastao 2003. godine kada je eksperiment sa novim dizajnom i idejom da životinje implementira u sam dizajn postao svojevrsni zaštitni znak brenda. Svinja, dabar, petao, koza i magarac činili su originalu postavu koja je pokrenula prepoznatljivu liniju sada viralne Gros basne. Danas, prihvatajući želju za povezanošću, konstantim radom i transformaciji, nasleđe zanata proizvodnje šešira razvija se kroz maštovite i prepoznatljive komade koji povezuju sve one koji karakter i stil ispoljavaju kroz potrebu za autentičnošću, ovog puta u vidu statement Goorin Bros modnog pečata.

 

/ Journal Finds: Goorin Bros Farm Truckers kačketi /

I dok je Vidorev izbor logično pao na Lion Wolf, mi u nastavku donosimo listu [ nekih od ] naših Bros favorita.

/ Goorin Bros - Parade /
/ Goorin Bros - Lovesexy /
/ Goorin Bros - Lovesexy /
/ Goorin Bros - Goat Truckin /
/ Goorin Bros - The Bandit /
/ Goorin Bros - Donkey Trip /
/ Goorin Bros - The Lion King /

Foto. Instagram @goorinbros

goorin.com

Učitati još
Zatvori