Da je Villain Fashion era u punom jeku govori nam i kratka lista dizajnera nove generacije čiji stil kreairanja podupire pravac za koji smo procenili da je savremena suština hypebeast modne supkulture. Osim što upravo ti brendovi pripadaju kategoriji onih u usponu, postoji još jedna prilično očigledna poveznica – smer kretanja kada je u pitanju formiranje avangardnih silueta, spoj nespojivog i radikalno odsustvo skladnosti.
Journal spotlight: Hypebeast brendovi nove generacije
IDEN
Mladi vizionar sa berlinske dizajnerske scene, Moritz Iden, oživeo je svoj (gotovo) istoimeni brend IDEN koji predstavlja otelotvorenje svega nematerijalnog stvarajući fuziju duhovnog, digitalnog i emotivnog. Njegovi komadi, poput medija komuniciraju sa konzumentima, ali na veoma zagonetan način. Dizajni iza kojih stoji Moritz Iden putem digitalnih aspekta štampe, dizajna tekstila i 3D umetnosti formira svojevrsnu virtuelnu imitaciju nas samih.
Colin Horgan
Colin Horgan je još jedan predstavnik new generation dizajnera i dolazi sa Kraljevskog koledža umetnosti. Kreacije talentovanog Irca predstavljaju odu ženskoj snazi i pripisuje ih upravo ženama koje su ga inspirisale tokom rane mladosti. Hiper-senzacionalnu siluetu i raznovrsne manipulacije sa kaiševima Colin „prožima“ elementima muzike stvarajući prefinjenu NEO luksuznu kolekciju. Njegove vizije aminovala je Lady Gaga, a i plejlista je tu.
ONRUSHW23FH
Nešto poput Rosalie i njenog prvog albuma, dva španska dizajnera, Albert Sánchez i Sebastián Cameras, osnovali su brend i kreirali debitantsku kolekciju koja je predstavljala završnu tezu njihovog diplomskog rada. Malo Pariz i London, a zatim ponovo Barselona. Oba dizajnera radila su kao asistenti i praktikanti u istaknutim modnim kućama, kako bi po povratku iskoristili profesionalna iskustva sa ciljem da se zaista posvete sopstvenom brendu. I tako su Albert i Sebastián već 2021. godine na nedelji mode u Barseloni prikazali prvu kolekciju na svetskoj pisti. Mogli ste već da naslutite, mladi dvojac ubrzo dobija priliku da sarađuje ni manje, ni više nego sa Rosaliom.
Shine Luxury Studio
Last but not least. Hypebeast brendovi nove generacije nikako ne mogu da prođu bez tamne palete i idealno dozirane „ispijene“ estetike italijanskog streetwear koncepta Shine Luxury Studios. Fokusiran na mušku liniju odeće, brend tačku interesovanja pronalazi u kreiranju pretežno outwear komada, trikotaže i denima i reklo bi se da najbolje prikazuje ono što smo davno nazvali villain fashion erom koja negira pojmove essentials i basic kreirajući hibridni stil i vizuelni prikaz avangardnog.
Foto: Instagram