Osvrt na novu Jacquemus kampanju i zašto mislimo da će njegov marketing početi da radi protiv njega?
Osvrt na novu Jacquemus kampanju i zašto mislimo da će njegov marketing početi da radi protiv njega?

Osvrt na novu Jacquemus kampanju i zašto mislimo da će njegov marketing početi da radi protiv njega?

Simon Porte osvaja Njujork – naslovi su koje viđamo poslednjih dana na svim media autletima. Francuski dizajner i osnivač modne kuće Jacquemus zvanično je otvorio svoju prvu radnju u Njujorku uz koju ide propratna kampanja inspirisana gradom koji ne spava. Bog marketinga opet uspešno privlači pažnju na svoj brend a glavno pitanje i tema za razmišljanje su – da li znamo kako izgleda njegova poslednja kolekcija? Da, znamo da je setting bio magičan, znamo ko je sedeo i prvom redu ali da si se sećamo odeće?

Pamtimo sve kampanje, delili smo besomučno zabavne kampanjske video formate pospešene veštačkom inteligencijom ali da li možete, iz glave, da nabrojite njegovih pet komada sa poslednje revije? Give it a try.  

Šta se dešava kada marketing nadmaši dizajn?

Tom Ford je davno izjavio da jakom modnom brendu nije potreban konstantan senzacionalistički marketing. Kada osvestite ko su vaši potrošači i kada vam oni postanu lojalni i sažive se sa vašim kreativnim stvaralaštvom vi istovremeno stvarate svojevrsni modni kult. Tada, kada uđete u srž svog stvaralaštva, prosto izgubite želju da konstantno privlačite pažnju i impresionirate ljude. Simon Porte nam svako malo priređuje nove marketinške igrice a poslednja nije čak ni inovativna već je – slepo praćenje trenda.

Ove jeseni pisali smo kako su retro kampanje iz devedesetih inspirisane Njujorkom dosta puta rekreirane u poslednje vreme. Ralph Lauren, JC Crew, Sporty & Rich – svi oni su nam u poslednja dva meseca servirali fotografije inspirisane nostalgijom clean 90s lookova.  Takođe, promo materijali iz ovog perioda često su komunicirani kroz zaljubljene parove koji su nosili matching odeću i šetali ulicama Menhetna. Ne zaboravimo – ovo je bila zlatna era romantičnih komedija.

Nova Jacquemus kampanja, koja najavljuje početak njegovog poslovanja na američkom tlu, izleda upravo tako. Suština je – opet vidimo jasnu ideju ali ne i garderobu. Fokus je na zanimljivom catchy sadržaju ali ne i na samom produktu. Svakog čuda tri dana dosta a ko će kupovati na duže staze? Most likely not us. 

Da li je Jacquemus fokus trebao da ostane na dizajnu aksesoara?

Ono što je proslavilo Jacquemus u startu jesu mikro torbe u jarkim bojama koje su influenserke nosile kao priveske. Kroz napredak brenda prezentovane su nam ready to wear kolekcije ali ako ste imali prilike da uživo pipnete komade sa Jacquemus potpisom jasno vam je da to baš nije vrhunac kvaliteta. Garderoba je većinski casual kroja i ako zanemarimo sezonu fenomenalnih oversize i strukiranih blejzera za ostalo ne garantujemo da nam je ostalo u sećanju. Ni kolaboracija sa svetksim gigantom kao što je Nike nas nije impresionirala ili je možda do naših prevelikih očekivanja?

Simon Porte zaista ima odličan pristup usmeren ka modnim fanaticima, ali i običnim ljudima, koji traže senzacionalizam i da ih neko konstantno zabavlja. Da li, sa druge strane, ima lojalne kupce koji se vraćaju brendu? Vreme će pokazati.

Foto: Instagram / @jacquemus

Učitati još
Zatvori