Nekonformističke modne ideologije iznedrile su stilski pravac koji negoduje pojmove essentials i basic, te minimalizmu namenjuje redefinisano značenje koje u našem teorijskom obliku označava eventualno spektar boja sveden na svega nekoliko tonova. Maksimizirali smo siluete i teksture, „napumpali“ obuću i došli do kolektivnog konsenzusa da nadrealističke forme ipak mogu da zažive na streetstyle sceni. Samim tim postali smo sve ono čega smo se plašili, antipod dosadašnjoj manifestaciji i zlikovci u spostvenim modnim bivstvovanjima. A, kape sa ušima samo su još jedan neizostavan element ovog modnog pravca.
In Yoon Ahn we trust
Kame ćemo da verujemo ako ne Yoon Ahn, dizajnerki koja je značajno uticala na promenu klime unutar hypebeast modnih redova? Naime, Yoon je osnivačica brenda Ambush i ultimativna IT devojka koja je svojim dizajnima i saradnjom sa brendom Nike uzdrmala sneaker scenu, a kada je reč o gorepomenutom trendu rekli bismo da je upravo ona nametnula novu viziju zimskih aksesoara. Još prošle sezone modna kuća Ambush lansirala je liniju balaklava koje su prvobitno uključivale zečije uši s obzirom na to da je 2023. bila u znaku Years of the Rabbit.
Endless inspiration
Pored Yoon Ahn, kape sa ušima pojavile su se u kolekciji japanske modne kuće Comme des Garçons u prepoznatljivom stilu Mickeyja Mousea, Ovaj dizajn spada u kategoriju revijskih komada i dolazi u navy blue nijanasi. Streetwear brend Safety Bear predstavio je svoju vraijaciju na temu u plišanoj verziji, dok smo dugačke zečije uši imali priliku da detektujemo i u ponudi Heaven by Marc Jacobs. Istureno odeljenje kultnog brenda Marc Jacobs prepoznatljivo je po svojim lukavim marketinškim igricama i dinamičnim kampanjama, a Frank the Bunny Hat predstavlja idealni omaž psihološkom trileru Donnie Darko i njegovom glavnom liku. Da su uši jedan od vodećih „aksesoara“ govori i Horn Hoodie modne kuće Coperni koji je furala čak i Dua Lipa.
Foto: Instagram (@safetybear, @buboiknt, @yoon_ambush, @wisdm, @bankofgrails)