

Od teniskog terena do (modne) liste želja: Lacoste potpisuje „it” torbu sezone koja sa sobom nosi bogatu istoriju
Modna pista ili teniski teren? – jedna je od misli s kojom počinje gotovo svaka modna recenzija kolekcija kreativne direktorke poznatog modnog brenda Lacoste – Pelagije Kolotouros. Dizajnerka godinama zaredom manifestuje filozofiju veličanstvenog Renéa Lacostea, francuske teniske veličine i osnivača poznatog brenda, u ready-to-wear komade koji nakon prvog pojavljivanja na pisti postaju viralni na gotovo svim frontovima kanala virtuelne komunikacije. Lacoste je brend koji u svom DNK poseduje tenisku lopticu, reket, šljaku i ljubav prema stilu života koji pomenuti sport donosi, a uz Pelagiju, čini se da dvadesete godine prošlog veka nikada nisu izgledale bolje.

– Od krokodila do nove it torbe –
Kultni krokodil koji služi kao pečat navigacije zaljubljenicima sinergije mode i sporta, nastao je od nadimka poznatog tenisera, koji je ispisao istoriju postavši prvi teniser sa čak sedam osvojenih Grand Slam titula 1927. godine. Lacoste je oduvek bio obožavan u blizini teniskog terena – govorili mi o sportisima koji ga favorizuju ili o zaljubljenicima u sport koji komade brenda posmatraju kao one kolekcionarske. No, brend iz godine u godinu postaje sve viralniji i interesantniji različitim društvenim grupama, u koje spadaju i one koje nisu fanovi estetike takozvanog tihog luksuza ili sporta. Jedan od najnovijih izuma brenda je Lenglen torba. Pomenuti model pored autentičnog oblika i trendi kolora u kojima dolazi, poseduje i temeljnu istoriju.

Moda kao imperativ, tenis kao inspiracija
Jedan od poznatih terena Roland-Garrosa nije se slučajno izdvojio kao odabrana lokacija Lacoste revije u sezoni za jesen 2025. Najnovija kolekcija koja je u fokus stavila i it model torbe, Lenglen, nas je na gotovo svakom nivou vratila na same početke brenda. Naime, 1933. godine René Lacoste je osnovao svoj modni brend koji je ubrzo redefinisao pojam sinergije sporta i mode. Polo majice, pamuk kao jedan od primarnih materijala ali i elegantne i sofisticirane siluete koje su sa lakoćom parirale svakoj vrsti terena – od samog starta su ostavile neizbrisiv trag na modnu industriju.
– Inovacija u svakom pogledu –
Ni jedan meč nije imao smisla bez Lacoste krokodila, ali ovoga puta ne samo na terenu – već i na odeći. Brend se rapidno razvijao. Svaka dekada koju poseduje iza sebe donela je inovaciju koja je značajno oblikovala brend. Pedesete su obeležile distribuciju Lacoste odevnih komada širom sveta, šezdesete prvi parfem kuće, a nešto kasnije, devedesete, prve satove brenda.
Iako je brend kroz svoje poslovanje godinama negovao narativ svog osnivača, čini se da je kolekcija kojoj smo imali prilike da svedočimo pre svega nekoliko nedelja odnela apsolutnu pobedu. Pored fantastičnih ready-to-wear komada, Lacoste nas je podsetio da u svom asortimanu poseduje torbu koja je već viralna.


Od teniskog terena do it torbe koja osvaja društvene mreže
Šestostruka Wimbledon šampionka Suzanne Lenglen, svojom teniskom uniformom inspiraisala je Lenglen torbu. Ona je prva teniserka koja se ikada takmičila u suknji sa sada prepoznatljivim karnerima – koji predstavljaju telo torbe.
Lenglen torba dolazi u dve veličine i nekolicini boja. Možete je nositi u ruci ili preko ramena i odlično je uklopiti uz gotovo sve odevne kombinacije. Kvalitet materijala od kojih je satkana čine je vanvremenskom. Njen autentičan oblik imenuje je ultimativnim aksesoarom. Veliku pažnju privukla je ona u zagasitoj crvenoj boji, koju smo dodali na listu želja.

Ready, set, match new bag
Najbolji primer neraskidive konekcije sporta i modne industrije upravo je brend Lacoste, zajedno sa Lenglen torbom. Kodovi tenisa neposlušno su ušli u program ulične mode, donoseći joj dozu sofisticiranosti i klasike.
Lenglen torba će kroz par meseci postati kultna. Pomenuti model možete pronaći na Lacoste sajtu kao i u Lacoste prodavnicama u Beogradu i Novom Sadu.


Foto: Lacoste