Kako izgleda marketinški revival jednog brenda?
Milennial devojke dobro znaju za brend Miss Sixty, kako su odvajale od užine kako bi u srednjoj školi priuštile komad ovoj italijanskoj premium brenda. Generacija Z nije bila toliko upoznata, a ni luda za Miss Sixty asortimanom sve do juče – dok nova kampanja sa Bellom Hadid u glavnoj ulozi nije srušila internet.
Lokacija je supermarket, a Bella je naizgled običan odlazak po namirnice pretvorila u svojevrsnu modnu pistu. Pomalo retro kampanja obiluje dinamikom i jarkim bojama pa sve i da ste hteli – niste mogli da je zaobiđete na društvenim mrežama. Bella is back. Miss Sixty is back.
Miss Sixty & the Dream Team
Bella Hadid kao model, a iza objektiva Carlijn Jacobs. Stajling potpisuje Ib Kamara, dizajner i urednik popularnog magazina Dazed. Sve je ovo mirisalo na uspeh i pre nego što je ugledalo svetlost dana, a viralne slike odličan su novi početak za Miss Sixty.
Estetika i stavljanje akcenta na teksas komade mirišu na dobar stari Diesel make denim great again recept. Listajući Miss Sixty Instagram profil čini nam se da se cela art direkcija brenda promenila, a budućnost obećava. Ovaj naizgled tinejdž brend polako prelazi u ozbiljniju formu, a na prekretnici se našla Bella Hadid.
Moda i supermarketi
Ima nešto inspirativno u šarenilu rafova supermarketa, koji su nebrojeno puta poslužili kao scenografija za modne editorijale. Svi se vividno sećamo Chanel Fall ‘14 revije u improvizovanom supermarketu, koju nam je u svojim godinama pred odlazak priredio Karl Lagerfeld.
Kao i tada, i sada imamo personalizovanu scenografiju u vidu imena brenda na skoro svim proizvodima na rafovima. Recept je što više boja, detalja i dešavanja. Ovu kampanju svrstavamo u kategoriju vrlo uspešnih, a comeback brenda nas sigurno očekuje u narednim mesecima. Možda čak i revija? We shall wait & see.
Foto: Instagram / @misssixty