

Uticaj koji manekenka, influenserka i preduzetnica Elsa Hosk ima u modnoj industriji je ogroman. Njene svakodnevne autfite direktno stavljamo u saved folder, a komadi njenog brenda HELSA uvek su na našoj listi želja. Ona a ima onaj X faktor koji žele svi, a autfite sklapa sa neopisivom lakoćom.
Već par godina uživamo u kolekcijama njenog brenda, a sada je na red stigla i prva velika kolaboracija. U pitanju je saradnja sa italijanskim brendom Gia Borghini, osnovanim 2016. godine u Firenci. Devojke širom sveta postale su fanovi brenda, kako za pristojnu cenu mogu sebi da obezbede obuću zanimljivog dizajna i – dobrog kvaliteta. Elsa Hosk je, naravno, i model ove kampanje, u nastavku vam otkrivamo modele koje stavljamo na Journal wishlist.
Modeli cipela koje moramo imati ovog proleća
Gia Borghini marka garantuje fresh dizajn, udobnost i kvalitetnu izradu. Sve trendi devojke nose ovaj brend, a među njima je i Elsa Hosk. Upravo zato nas ova kolaboracija nimalo ne iznenađuje, a preview kolekcije mogli smo da vidimo na manekenkinom profilu. Ona je ujedno radila i kreativnu direkciju, kao i stajling za kampanju, a fotografije potpisuje Yulia Gornachenko.
U kolekciji su zastupljeni svi modeli cipela, od štikli do ravne obuće, a u ponudi se se našle i loafersice koje Elsa privatno obožava da nosi. U fokusu je animal print, a kolekcija se već nalazi u slobodnoj prodaji.
Zašto su celebrity kolaboracije važne za brendove?
Ovakva vrsta marketinga je oduvek važila za strateški najbolju, kako se ovakve kolaboracije instant šire na folovere poznatih ličnosti. Elsa Hosk na Instagramu ima skoro 10 miliona pratilaca, iz svih delova sveta. Veliki deo žena obožava njen stil i kupuje sve što ona nosi, pa će zasigurno tako biti i sa ovom kolaboracijom.
Takođe, ovakav vid saradnje uvek prati veliki hajp, i zadovoljavaju se potrošači oba brenda. Dakle, takozvana win-win situacija.
Foto: Instagram / @helsastudio