Central park + zaljubljeni par = success
Modne devedesete u Americi obeležili su katalozi u kojima zaljubljeni par seta ulicama Njujorka i prodaje nam american (fashion) dream.
Glavna inspiracija i IT par ovog vremena bili su John F. Keneddy Jr. i Carolyn Bessette – Kennedy. Oni dan danas žive kroz sve one koji ih i dalje smatraju najbolje obučenim parom tog perioda, koji su ujedno obeležile najlepše romantične komedije i nepretenciozna moda.
Već smo pisali o Ralph Lauren kampanji koja slavi ulice Njujorka, da bi sada ovoj listi dodali brendove J. Crew i Sporty & Rich. Modne devedesete odjednom su postale trend među američkim brendovima koji evociraju uspomene na neko potpuno drugo vreme (i vrednosti).
Modne devedesete kao inspiracija
Akerički brend J. Crew pod ovim imenom postoji od 1983. godine i prošao je razna modna razdoblja. Za novu kampanju tim je potražio inspiraciju u sopstvenim arhivskim katalozima, te smo kao finalni rezultat dobili fotografije koje asociraju na period kada digitalni svet praktično nije ni postojao.
Ralph Lauren je takođe ove sezone pokrenuo trend slavljenja Njujorka kao večite inspiracije, kako je dizajner upravo ovde gradio svoj brend dekadama unazad.
Ekipi koja ima dobar (njujorški) radni staž pridružio se i jedan brend nove generacije. Sporty & Rich je među prvima krenuo da oživljava ovu estetiku ali na sebi svojstven, moderan način. Poslednja kampanja koju nam je servirala vlasnica i kreativna direktora Emily Oberg, upravo je omaž ovom vremenu i pridružuje se trendu koji se sasvim spontano nastao jer su svi imali isti cilj – revival estetike devedesetih.
Power (fashion) couple
Sve tri kampanje imaju jednu zajedničku stvar – ljubavni par koji je modno usaglašen. Svako od njih doprineo je vraćanju ljubavi u modu, i to iz vremena kada su parovi bili sastavni deo fashion kataloga. Modne devedesete ponovo zive kroz kampanje američkih brendova & we are so here for it.
Foto: Instagram / @jcrew / @taylor_hill / @ralphlauren / @sportyandrich