U fokusu: Modne kampanje koje razigrano slave jesen
U fokusu: Modne kampanje koje razigrano slave jesen

U fokusu: Modne kampanje koje
razigrano slave jesen

Jesen je sve bliža i opojno doziva u svoje redove. Iako je kalendarski gledano leto i dalje prisutno, modna zajednica u prvim septembarskim danima prihvata smenu godišnjih doba, i shodno tome stiče nove kolorističke obrise. Počevši od baby yellow nijanse, preko koralne palete, sve do indigo plave – raznolike boje dominirale su u prethodnom vremenskom intervalu, a predstojeća sezona krije svoje favorite. U tom pogledu, ključno mesto, kao i tokom prethodne jeseni, zauzima crvena boja. Osim nje, kroz kolekcije vodećih modnih kuća prisutne su različite nijanse sive boje, ali i nešto zagasitiji tonovi. U nastavku predstavljamo tri modne kampanje koje služe kao odlična trendovska uvertira za jesen.

Chloé

Znamenitosti Pariza i odvažne žene, zauzimaju centralno mesto u aktuelnoj Chloé kampanji. Kreativna direktorka, Chemena Kamali, napokon je oživela čuvenu modnu kuću – a jesenja kolekcija stoji kao prilog tome. Duge haljine s beskrajnim prepletima i zanosnim volanima lepršaju pri svakom pokretu. Crne jakne i pelerine izazivaju dozu željene teatralnosti, dok čizme iznad kolena savršeno upotpunjuju boho chic estetiku s početka sedamdesetih godina XX veka. Na samoj granici između elegantnog i buntovnog, polumesečasta torba hipnotiše svojim oblikom i definiše autentičnost. Manekenke u pokretu fotografisao je Sam Rock, a zahvaljujući njegovim kadrovima imamo osećaj da se i sama odeća neprestano kreće.

Proenza Schouler

Kada su u pitanju modne kampanje, modna kuća Proenza Schouler oduvek smelo spaja modu i umetnost. Svaka kolekcija ispunjena je odevnim komadima čiji dizajn postaje nosivo umetničko delo. Nakon prolećne kampanje koju je upotpunila glumica Pamela Anderson, aktuelnu jesenju kampanju predvodi francuska manekenka Jeanne Cadieu. Fotografije su minimalističke i stavljaju odeću u prvi plan. Dominantno mesto zauzimaju elegantne midi haljine i stylish kaputi, dok koloristička skala obuhvata crvenu, sivu i crnu boju.

DKNY

U naletu ulične mode, Donna Karan  je početkom 1998. godine pokrenula DKNY. Iz godine u godinu, kampanje ovog urbanog brenda realistično beleže užurbani ritam Velike jabuke – a mimo toga ne prolazi ni aktuelna jesenja kampanja. Zaštitno lice je Kaia Gerber, it devojka koja nas vodi kroz magiju njujorških priča. S obzirom na to da je Kaia pravi knjiški moljac, većina fotografija nastalo je u knjižari McNally Jackson. Samim tim, možemo videti kako naš omiljeni supermodel u rukama drži zbirku eseja, Slouching Towards Bethlehem, američke autorke Joan Didion. Ostale fotografije prikazuju glavnu junakinju kako pozira na krovu žutog automobila, dok se zgrade od crvene cigle ponosno izdižu u nedogled. Kada je reč o odeći, dominantno mesto zauzimaju džemperi na kojima je utisnut DKNY logo, pepito komplet i puffer jakne u žutoj, crvenoj i crnoj boji.

Učitati još
Zatvori