Odmah nakon završetka Kanskog festivala ekipa se preselila u Monte Carlo, na trke Formule 1. Grand Prix je završen, Arthur Leclerc je odneo pobedu na domaćem terenu a mi fokus stavljamo na ovogodišnje moto devojke.
Peggy Gou, Emily Ratajkowski i Anya Taylor – Joy pratile su trku sa daljine ali su ispoštovale motomami vibe i – deliverovale autfite koje želimo da rekreiramo.
Motomami for life
Rosalia je možda vlasnica hita “Motomami”, ali ovog vikenda je nismo videli na trci. Sa druge strane, glumica Anya Taylor – Joy u poslednje vreme neguje rock girl estetiku, te je njeno pojavljivanje na trkama u krop bajkerskoj kožnoj jakni such a vibe.
Peggy Gou puštala je muziku na samom startu trke dok je njen autfit, za razliku od onog od pre par dana u Kanu, personifikacija njenog personalitija: badass to the bone. Ona je za ovu priliku odabrala korset američkog brenda Chrome Hearts, o kojem je svojevremeno u svojim pesmama pevao i The Weekend.
Last but not least, Emily Ratajkowski je moto temu shvatila bukvalno and we’re not mad about it. Naprotiv. Bikini, moto jakna, pantalone i brze naočare glavni su činioci autfita koji potajno želimo da ponesemo ali ne znamo tačno – za koju priliku.
I AM GIA / racing kolekcija
Estetika moto devojke oduvek je bila atraktivna, provlačivši se kroz pop kulturu i filmska ostvarenja (sećamo se Christine Aguilere u spotu za pesmu “Dirty”, kao i filmova “Fast & The Furious”).
Brend I AM GIA, prvenstveno osnovan u Australiji da bi se kasnije proširio na američko i evropsko tržište, prava je personifikacija racing stila koji se provlači kroz većinu njihovih kolekcija. U duhu Monaco Grand Prix vikenda na njihovom Instagram profilu osvanula je kampanja slikana upravo u ovom gradu, koja promoviše pravu motomami estetiku. Good timing, indeed.
Foto: Profimedia, Instagram / @peggy_gou
/ @iamgia