Ukoliko ste ispratili turneju filma Barbie ili ste prisustvovali sinoćnoj premijeri, bilo vam je jasno da dres kod postoji, iako niko nikada nije eksplicitino rekao da isti postoji. Činilo se da je čovečanstvo nekako kolektivno prihvatilo da se na Barbie premijeru ide u nijansama pink boje. Marketinški tim Nolanovog novog filma, sa druge strane, očigledno nije raspolagalo jednakim sredstvima za takvu vrstu subliminalnog uslovljavanja svoje publike. Ipak, u kulturološkom fenomenu koji će socijalni psiholozi i drugi društveni naučnici nesumnjivo izučavati u mesecima koji predstoje, Oppenheimer i Barbie ne idu nigde jedno bez drugog.
Kako verujemo da novo ostvarenje Christophera Nolana zaslužuje isti tretman kao Barbie, onda smo rešili da sa jednakom posvećenošću pristupimo i planiranju autfita za predstojeći filmski događaj.
Dres kod: Oppenheimer
Vođeni primerom koji su postavili sami glumci tokom press turneje, formirali smo primarnu paletu boja. Tome smo pridodali i ono što smo mogli da primetimo kroz prve trejlere, a to su monohromatski kadrovi. Tako je bilo jasno da će primarna i dominantna boja našeg autfita biti crna. Siva je dozvoljena, a beli detalji su takođe prihvatljivi. Odstupanja možemo tolerisati jedino ukoliko želite da implementirate nijanse crvene, kao što je na londonskoj premijeri učinila Florence Pugh. Konačno, oslanjajući se na činjenicu da se radnja filma odvija tokom 40-ih godina 20. veka, birali smo siluete koje bi podsećale na ovu epohu i nešto formalniji stil.
Foto: Profimedia / Instagram