Pamela Anderson nam servira prave modne poslastice na promo turneji svog poslednjeg filmskog ostvarenja
Holivudska glumica i rijaliti zvezda Pamela Anderson prošle godine doživela je svoj veliki comeback. Na Netflix platformi je pre godinu dana premijerno prikazan njen dokumentarac Pamela, A Love Story, a ona i njen marketing tim savršeno su iskoristili hajp.
Nakon dokumentarnog filma Pamela je započela svojevrsni no nake up movement, kada je rešila da se na premijerama i javnim događajima pojavljuje bez ikakve šminke. Njena modna igra popela se na znatno viši nivo, a izdala je i knjigu recepata. Složićete se da je ovo odlično osmišljen comeback, a mnoge dobre stvari desile su se u hodu nakon što ju je globalna publika konačno istinski razumela.
Pamela Anderson kao nova/stara modna ikona
Pamela je svojim provokativnim stilom obeležila devedesete i dvehiljadite. Njeno telo bilo je predmet izučavanja, a njen PR svodio se na jako seksi odeću. Dve dekade kasnije, Pamela se vratila u potpuno novom ruhu. Sa minimum šminke, uglavnom pokupljenom kosom i – novim modnim ugovorima.
Postala je zvezda Jacquemus kampanje, a za svoje zaštrno lice bukirale su je čelnici modnih kuća Proenza Schouler i Marc Jacobs. U jednom momentu je pokrenula i sopstveni brend kupaćih kostima, te možemo slobodno reći da je pokorila modno tržište.
Na Nedelji mode u Parizu blistala je u nesvakidašnjim odevnim kombinacijama, koje smo poželeli i sami da rekreiramo. What a comeback year, indeed.
Novi projekat i novi modni izbori
Pamela Anderson već par meseci unazad promoviše svoje novo filmsko ostvarenje – The Last Showgirl, čiju režiju potpisuje Gia Coppola. Pamela se, za potrebe ove promo turneje, ponovo modno reinventovala. Savršeno ukrojene i zarvorene midi haljine postale su njena to go odevna kombinacija, dok sa druge strane voli da upari top dugih rukava i široke pantalone u neutralnim tonovima.
I dalje je ostala dosledna minimalnim make up lookovima, a mi jedva čekamo da pogledamo novi film. Šuška se da su kritike za njenu glumu mahom pozitivne.
Foto: Profimedia