U savremenom modnom svetu pravila nisu ista kao nekada – a glavnu ulogu u toj promeni igraju društvene mreže. One su alat pomoću kojeg se lako može doći do velikog broja ljudi za veoma kratak period, čime brend postaje viralan. Ono što se u momentu hajpa često zaboravlja je činjenica da to ne garantuje konstantan rast i kredibilitet, a svima je poznata izreka iz pop kulture koja glasi – One hit wonder.
Da bi brend opstao nakon going viral trenutka on mora da poseduje promišljenu taktiku za dalje, a upravo se takav biznis model krije iza imena Poster Girl.
Ko je Poster Girl?
Kako je brend inspirisan Y2K estetikom, njegova imaginarna heroina (logično) biva problematična party devojka koja radi sve mimo zakona – što se odlično uklapa u sam DNK brenda kako je većina njegove ponude zapravo atraktivna odeća za noćne izlaske. Dakle, ovim korakom je prvi (i najbitniji) nivo uspešno pređen.
Dakle, Paris Hilton, Britney Spears i Lindsay Lohan u jeku svoje popularnosti, kada su ih paparaci usnimili u zajedničkom izlasku – Poster Girl vibes. Winona Ryder krade nakit u poznatoj njujorškoj radnji – Poster Girl Vibes. Paris Hilton ide na suđenje, a zatim i u zatvor zbog vožnje u alkoholisanom stanju – Poster Girl Vibes.
The Rise
Osnivačice i kreativne direktorke brenda, Francesca Capper i Natasha Somerville, upoznale su se dok su studirale na prestižnom Central Saint Martins univerzitetu, koji potpada pod University of the Arts London program. Kako su tokom studiranja radile mnoge zajedničke projekte, prepoznale su se po sličnim razmišljanjima i estetici, te su jedne večeri sasvim spontano rešile da osnuju svoj brend – i tako je 2017. godine nastao Poster Girl.
Među prvim javnim ličnostima čiji su stilisti otkrili i podržali ovaj brend (jer sve, uvek, kreće od stilista) bile su Dua Lipa i Kylie Jenner, a mi kažemo – not bad for a good start. Ovo je ujedno bila i velika odskočna daska za dve ambiciozne devojke iz Londona, koje su to pametno iskoristile ali i nastavile krupnim, odlučnim koracima ka osvajanju svetske globalne scene. Atraktivnim kampanjama, zanimljivim revijama i generalno overall autentičnom estetikom uspele su da ovaj brend dovedu u sam centar modnih zbivanja, gde se on dan-danas nalazi i opstaje.
Kako se brend kotira danas?
Kao što znamo, najatraktivniji brend u 2023. godini definitivno je Miu Miu, a popularnost se meri kroz više segmenata – same prodaje ali i potražnje, pretrage na internetu, viralnosti i uvezivanja sa celebrity ličnostima. Poster Girl se na ovim listama kotira vrlo visoko, gde pretenduje da u bliskoj budućnosti uđe u top 10, rame uz rame sa velikim svetskim modnim kućama. Među zvezdama koje su nosile ovaj londonski brend u tekućkoj godini su: Doja Cat, Paris Hilton, Livia, Sabrina Carpenter, Sita Bellan, Sza i mnoge druge. Pratimo razvoj događaja i navijamo za talentovane i hrabre londonske devojke.