Nećemo preskočiti beskonačne uvodne reči o stilskom uticaju koji su Riri & Rocky, prvobitno individualnom, a potom zajedničkom pojavom, izvršili na čitavu modnu industriju, njene zvaničnike, stvaraoce i poklonike, a 2013. godine vrlo naivno pesmom i spotom za pesmu Fashion Killa, koji predstavlja debitantsko režisersko delo ni manje, ni više nego Virgila Abloha, postavili temelje svega onoga što danas zaista jesu – THE Fashion Royalty.
he was a Gucci boy, she was a Fenty girl
Ovo je ljubavna priča o dve modne muze – pripadajućoj i nepripadajućoj, koje su pomirile suprotstavljene mehanizme uspostavljanja stilskog statusa i pisanja stranica modne istorije i započele zajednički (vizuelni) život. Asap Rocky postaje lice francuske modne kuće pristavši da nosi Gucci (i ništa osim Gucci-ja), dok Rihanna ostaje svačija inspiracija, a ničija lutka i na kraju dana i dalje navija samo za jedan tim – Fenty.
…she a fashion killa, and I’m a…
Jednako ispravna, ideološki različita, i dalje modno prihvatljiva puta doveli su nas do današnjeg preseka najboljih izdanja onoga što nazivano Mom & Dad’s night out.
Kako Rocky lukavo krije informacije o svojim kombinacijama, ovoga puta prednost dajemo Riri i njenom stilisti Jahleelu Weaveru.
First stop
– jakna: Y/Project
– farmerke: AGOLDE
– top: Vaquera
– čizme: Timberland
– torba: Miu Miu
– naočare: Louis Vuitton
Second stop
– suknja: Prada
– mantil: Acne Studios
– čizme: Amina Muaddi
– torba: Miu Miu
– naočare: Ottolinger
Third stop
– total look: Loewe
– naočare: Chanel
– minđuše: Jacob & Co Infinia
– prsten: Jacob & Co Infinia
Foto: Profimedia