Disney Upcycling: Kako je @ropedropdesign od stare posteljine napravila viralne odevne komade i aksesoare
Kreativnost može da se manifestuje na različite načine. Jedni biraju da ga prezentuju kroz pisanje, drugi kroz razvijanje kulinarskih sposobnosti, a treći kroz dizajn. Upravo za taj način opredelila se i Kelsey – devojka koja stoji iza novog viralnog profila na društvenim mrežama @ropedropdesign koji je popularnost stekao zahvaljujući za neke, i dalje, nesvakidašnjem konceptu. Međutim, čini se da je on ponovo u trendu.
Upcycled park fashion
Tražeći inspiraciju u različitim elementima, Kelsey je spontano odlučila da spoji dve velike ljubavi – dizajn i zabavne, odnosno tematske parkove. Na samom početku dizajnirala je popularne Mickey Mouse uši koje su jedan od zaštitnih znakova zabavnog parka Disneyland, a nakon što ih je napravila koristeći posteljinu sa Disney printom pronašla je i treću ljubav – upcycling.
Pod ovim pojmom podrazumeva se proces kreativne transformacije starih predmeta u nešto potpuno novo, ali istovremeno i korisno. Nakon toga, ona je odlučila da od viška materijala sašije i matching haljinu, a na taj način počelo je novo poglavlje u njenom dizajnerskom segmentu života.
Danas, njen profil na Instagramu broji skoro 250 hiljada pratilaca. A kada je reč o Tik Toku, na ovoj društvenoj mreži ima preko milion i po lajkova. Zahvaljujući ovim platformama, njena popularnost je u poslednjih nekoliko meseci značajno porasla. Posledično, mnogi ljubitelji Disney koncepta žele da odevne komade koje ona šije imaju u kolekciji.
Ipak, ona je u međuvremenu izašla iz okvira isključivo odeće, te je počela da šije i druge predmete. Između ostalog – torbe i mašne za kosu. Proizvodi koje prodaje dele se na dve kategorije. U prvu spadaju ready to ship i oni su deo standardne kolekcije, dok su drugi custom orders i izrađuju se po narudžbini.
Cene njenih kreacija su raznolike i kreću se od 4 hiljade, pa sve do preko 30 hiljada dinara. Međutim, ukoliko se uzme u obzir trud koji ona ulaže u svaki odevni predmet koji kreira, te činjenicu da ga sem vas verovatno niko neće posedovati – sasvim je ispravno reći da nekim stvarima ne može proceniti vrednost.
Foto: Instagram @ropedropdesign