Torbe u obliku povrća bile su jedan od onih modnih aksesoara koje smo svi selektovali na listu želja. Ovaj neobičan trend započeo je inovativni Jonathan Anderson, lansirajući torbu u obliku asparagusa, a nešto kasnije i onu u obliku paradajza. U sklopu svoje Fall/Winter 2024 kolekcije, Jonathan na čelu Loewe brenda uvrstio je i torbe koje vizuelno podsećaju na kelj i salatu. Međutim, sada ovaj autentični modni pravac ostavljamo po strani, dok u fokus stavljamo torbe u obliku cveća. Mnogi brendovi u sklopu Nedelja mode širom sveta prezentovali su torbe koje asociraju na bukete cveća, te je jasno da je ovo jedan od onih trendova koje će high-street preskočiti, a mi neprestano tražiti.
Flower bags for the win
Ljubav prema cveću mnogobrojni modni brendovi neguju decenijama. Ako pitate Annu Wintour, floralne haljine treba nositi svakodnevno, dok Miuccia Prada ovim siluetama daje prednost kako na cipelama tako i na odevnim komadima. Međutim, pored ready-to-wear sage koja svakako favorizuje floralne motive, ovog puta akcenat stavljamo na torbe koje evociraju biljno carstvo.
Brend Kate Spade na svojoj reviji za Proleće/Leto 2020, u fokus stavio je upravo torbe koje predstavljaju omaž biljkama. Manekenke pored kombinacija u raznim bojama, nosile su biljke, u bukvalnom smislu. Od saksija do buketa cveće, brend Kate Spade definitivno je ozbiljno shvatio floralni trend.
Par godina kasnije, modni giganti odlučili su da ove sezone biramo torbe u obliku cveća, koje za razliku od onih koje je servirala Kate Spade, barem na neki način možemo koristiti. Ove sezone, torbe ovog kroja prezentovali su Bottega Veneta i Simone Rocha, na revijama koje prognoziraju Proleće/Leto 2025.
Bottegine torbe napravljene su od kože. A iako ne izgledaju kao one koje možete nositi svakodnevno, u njih zapravo možete staviti osnovne potrebštine. S druge strane, Simone Rocha svoje torbe kreirala od nešto drugačijeg materijala koji je sheer.
Bilo kako bilo, jasno je da su cene pomenutih modela torbi vrtoglave. Te se nadamo da će high-street ponuda predtsvaiti dupe-ove ovog trenda.
Foto: Launchmetrics/spotlight / Instagram / @jonathan.anderson /