

U malom kutku interneta gde se, nasuprot nepobitne dominacije minimalizma proteklih godina, slavi maksimalizam i ekspresionizam, još jedan trend tog tipa trenutno je u fazi formiranja. Dakle, trend alert. U pitanju su aksesoari za torbu, odnosno bag charms, koji nastoje da zažive kao trend koji ćemo viđeti tokom cele godine.
Upozorenje: Ukoliko ste izuzetno zaštitnički nastrojeni prema vašim torbama, stvari koje ćete videti mogu vas uznemiriti.

Ona koja je sve započela
Jedno ime se (sa dobrim razlogom) spominje svaki put kada je reč o ovom sveprisutnijem trendu, niko drugi do francuske glumice i modne ikone 70ih godina, Jane Birkin.
Izvršni direktor Hermesa, Jean-Louis Dumas, kreirao je kultnu Birkin torbu 1980ih godina zahvaljujući neobičnom susretu koji je jednom prilikom imao sa francuskom glumicom. S obzirom da čuvena torba i jeste nastala imajući u vidu tendenciju Jane Birkin da prepuni svoje torbe raznoraznim sitnicama, Birkin torbe su originalno prioritizirale funkcionalnost, nasuprot njihovom ekstremno pažljivom i štedljivom korišćenju koje najčešće viđamo danas.
„Nema zabave u torbi koja se ne šutira okolo, tako da izgleda kao da je mačka sedela na njoj – a obično i jeste. Mačka se možda čak i nalazi u njoj! … Ja uvek kačim stvari o moje torbe, jer mi se ne sviđaju da izgledaju kao svačije ostale.“ – Jane Birkin



Međutim, Jane Birkin nije jedino slavno ime poznato po svojoj nekonvencionalnoj filozofiji korišćenja torbi prema njihovom punom potencijalu. Sestre Mary-Kate i Ashley Olsen poznate su po činjenici da se na isti „nemilosrdan“ način, odnosno na onaj „ispravan način“ kako nalaže ime iza same torbe u pitanju, ponašaju prema svojim Hermes Birkin torbama, notorne po svojoj ekskluzivnosti i ceni u rangu od po nekoliko hiljada, do nekoliko stotina hiljada dolara.

Accessorize = Personalize
Nadograđujući na gorepomenutu filozofiju korišćenja stvari onako kako su namenjene, bez preterane brige o tome da ostanu perfektno očuvane, trenutno ono čemu svedočimo na društvenim mrežama jeste sveprisutniji trend ukrašavanja svojih torbi raznoraznim privescima i drangulijama (u pravom smislu te reči), sve u cilji njihovog personalizovanja. Davno su prošli dani kada je fokus bio na samom komadu, već se sada prioritizuje ostavljanje ličnog pečata i fokusiranje na to da komad savršeno predstavlja vaš autentični stil.
Naravno, ovaj trend je i više nego Journal approved, stoga je ostalo samo da zavirimo u naše fioke svaštare, proberemo kroz bezbroj sitnica koje se tu nalaze i prionemo na posao.

@t00thdust I just need something like a knitted rose or a rosary to finish it
♬ playing dangerous - josie
Foto: Instagram