

Estetska kultura Japana već decenijama unazad predstavlja neiscrpan izvor inspiracije za mnoge zapadnjačke stvaraoce. Posebno kada se radi o vizuelnim dojmovima, mnogi od njih zasnovani su upravo na motivima koji potiču sa ovog područja. Hello Kitty, iako godinama prisutna, doživljava novu slavu u modnim krugovima, zahvaljujući kupaćim kostimima iz poslednje GCDS kampanje, a koji su odjednom preplavili naše Instagram feedove.
Dua Lipa je otvorila sezonu još u martu, kada nam je prvi put prikazala ovaj kupaći kostim. No, tada nismo očekivali da će ovo postati svojevrsni trend pa smo se iznenadili – prijatno, naravno – kada smo istu kombinaciju videli i na mnogim influenserkama koje su odabrale ove komade da otvore letnju sezonu.
So many questions…
Kupaći kostimi deo su široke kolekcije, rezultat kolaboracije između GCDS i brenda Hello Kitty pa se tako mogu naći i drugi komadi sa likom poznate crtane junakinje i u njenim omiljenim bojama. Da li nam predstoji Hello Kitty mania, slična onoj koju proživljavamo sa dolaskom novog Barbie filma? Ili se možda bela japanska mačka vratila u naše garderobere zahvaljujući pinkcore estetici koju je Mattelova lutka pokrenula u svim aspektima naših života? Koji god da je odgovor, nema sumnje da ovog leta nosimo ružičaste nijanse inspirisane omiljenim fiktivnim figurama.
A za slučaj da se ni Barbie ni Hello Kitty ne uklapaju u vašu preferentnu estetiku, GCDS nudi i alternativne ideje. Možda biste radije poneli kostim sa likom Sunđer Boba ili Patrika? They’ve got you covered!
Foto: Instagram