Wishlist: Amina Muaddi Mirror Bag
Wishlist: Amina Muaddi Mirror Bag

Wishlist: Amina Muaddi Mirror Bag

Mirror, mirror on the wall, who’s the baddest of them all? Amina Muaddi.

 

Dizajnerka rumunsko-jordanskog porekla bazirana je u Parizu i Milanu, a proslavila se atraktivnim modelima cipela koji nose Amina Muaddi potpis. Svoj asortiman proširila je i nakitom i torbama, a jedna iz nove kolekcije postala je viralna maltene preko noći. Zašto? Wait & see

Mirror bag kao ultimativni standard

Ne znamo zašto ovo nije svojevrsni standard ili praksa, ali Amina Muaddi omogućila je ženama lični toaletni stočić za poneti. Naime, kada otvorite torbu i pozicionirate je na neku stabilnu podlogu dobijate mini vanity deo, pomoću kojeg možete da čekirate šminku, popravite je ili se našminkate od nule. Odgledalo nije minijaturno, veoma je praktično, i želimo da potpišemo peticiju da ono bude sastavni deo svake clutch torbe.

Ami model torbe dolazi u tri boje – bež, crnoj i srebrnoj, a sve tri sadrže ogledalo sa potpisom dizajnerkinog imena i prezimena pri samom dnu.

Amina Muaddi
@aminamuaddi
@aminamuaddi

Designed in Paris. Made in Italy.

Slikoviti prikaz značenja best of both worlds. Amina svoje komade dizajnira u Parizu, ali su oni proizvedeni u Italiji. Na njenom sajtu možete čekirati celokupnu aktuelnu ponudu, a postoji ogroman broj re-sell sajtova i maloprodajnih objekata širom sveta gde možete uživo videti (i probati) sve Amina Muaddi komade.

Dizajnerka se pored obuće fokusirala i na dizajn aksesoara u vidu torbi i nakita, a marketing je dovela do perfekcije te njene komade možemo videti na najpoželjnijim ženama iz sveta entertainment industrije. Rihanna, Beyonce i Rosalia samo su neke od njenih vernih klijentkinja i promoterki, a dizajnerka je uspela da cipele sa njenim potpisom budu sastavni deo svakog fly celebrity autfita.

Pored A list selebritija koje je nose, Amina je nekada sama svoj najbolji brend ambasador. Upravo nam je ona i prezentovala mirror bag na svom Instagram profilu, a kako ima veliki uticaj u modnih krugovima širom Evrope i Azije ponekad je dovoljno da samo ona ispromoviše svoj proizvod i voilàsold out.

Učitati još
Zatvori