Francuska modna kuća i njeni čelnici znali su da će biti govoto nemoguće pronaći adekvatnu zamenu jednom od najvećih vizionara savremenog poimanja modne industrije, Virgila Abloha, te je sebi mesecima „kupovala vreme“ i tek nakon nešto više od godinu dana otkrila ime novog kreativnog direktora. Kada smo shvatili da je reč o Pharellu Williamsu bili smo pomalo skeptični i nismo bili u potpunosti sigurni da li je dorastao namenjenoj ulozi koja se kretala u dva pravca.
Međutim, dve kolekcije kasnije rekli bismo da vizija postoji i da je Pharrell uspeo da privuče sasvim dovoljno pažnje promišljenim marketinškim strategijama. Speedy bag u različitim varijacijama na temu je bespogovorno u fokusu, a na Nedelji muške mode detektovali smo brojne reference – od Riri do Diora.
Bilo kako bilo, Pharrell je tu i njegov uticaj je neminovan. Međutim, među brojnim dizanjima na našoj wishlisti našla se jedna o kojoj bruji cela scena. Reč je o Sandwich Bag modelu, a ideologija kreiranja ove torbe oslanja se na satirični pristup konzumerizmu zbog kojeg je Demna neretko bio je „goruća tema“.
Wishlist: Sandwich Bag
Društvene mreže iznedrile u misao da donošenje sopstvenog ručka na posao može biti odličan način uštede, osim ako se ne nalazi i novom Sandwich Bag modelu. Ova torba inspirisana je tradicionalnim izgledom papirne kese za sendviče koju je transformisao u moderni aksesoar. Umesto papira, torba je napravljena od goveđe kože i košta 3000 dolara. Deo je Spring/Summer 24 kolekcije koju je Pharrell predstavio na čuvenom mostu Pont Neuf i predstavlja unisex model namenjen muškarcima i ženama.
Foto: Instagram (@das.archives), Launchmetrics/spotlight