XTENDED iDENTiTY: Mermaidcore goes hypebeast zahvaljujući ovom brendu
XTENDED iDENTiTY: Mermaidcore goes hypebeast zahvaljujući ovom brendu

XTENDED iDENTiTY: Mermaidcore goes
hypebeast zahvaljujući ovom brendu

Sa digitalnom modom i njenim mogućnostima sada su mnogi već upoznati, no da li znate šta je phygital fashion? Dozvolite da vas sa istim upoznamo kroz rad brenda XTENDED iDENTiTY, jednog od predstavnika onoga što će ubrzo postati modna realnost, a na primeru slučaja mermaidcore goes hypebeast.

„Figitalna“ moda, kako ćemo najslobodnije prevesti ovaj termin, odnosi se upravo na spajanje takozvane fizičke mode sa onom digitalnom. Eksperimentalna dizajnerska laboratorija, kakva je ona koju ima XTENDED iDENTiTY, mesto je na kojem dolazi do simbioze naizgled oprečnih postupaka, a čiji je rezultat pomera granice onoga što smo do sada smatrali kolekcijom nakita. Osim „čistih“ digitalnih komada, koje možete kupiti kako biste ih… uhm, držali na kompu? dostupni su i primerci nastali uz pomoć digitalnih dizajnerskih softvera, a čija su rešenja onda realizovana u stvarnom svetu. Za mnoge od njih korišćena je 3D radi izrade.

Ako je i bila potrebna potvrda da je hypebeast mermaidcore nešto što predstavlja sadašnjost i budućnost modnih aksesoara, onda je ona došla u vidu kampanje koju je Bad Bunny radio za naslovnicu magazina Rolling Stone. Nicola Formichetti, stilista na ovom editorijalu, je tada za Benita uklopio metalik Ottolinger naočare sa XTENDED iDENTiTY minđušom, čime je svima (pa i nama) poručio da treba da obratimo pažnju na ovaj brend. And so we did.

Foto: Instagram

Učitati još
Zatvori