Zara promenila marketing strategiju – influenserke deo oficijalne kampanje
Zara promenila marketing strategiju – influenserke deo oficijalne kampanje

Zara promenila marketing strategiju –
influenserke deo oficijalne kampanje

Highstreet gigant Zara već par godina unazad postavlja standarde kada su modne kampanje i online product placement katalozi u pitanju, dok istovremeno ruše ranije postavljena pravila u oglašavanju.

Njihova jasna komunikacija nije u svoje reklamne fotografije implementirala javne ličnosti, svetski poznate modele ni influensere, ali se poslednje dve sezone ta pravila ruše. Prvo su prošle godine uradili viralnu kampanju sa Kate Moss, da bi počeli da angažuju supermodele kao što su Anna Ewers, Megan Roche i Daphne Groevel. Sledeći korak je angažovanje social media lica, a među prvima koje su se našle na zvaničnom Zara sajtu je Maja Weyhe, na Instagramu poznatija kao @majawyh.

Maja Weyhe x Zara

Maja je jedna od pionirki influens industrije, a pored popularnosti na društvenim mrežama u opisu joj piše da je i fotograf, model, dizajner i pre svega – umetnik.

Njenim zvaničnim angažovanjem politika marketinga Zare doživela je svojevrsnu revoluciju, a neke kampanjske slike napravljene su tako da deluju kao običan selfie uslikan telefonom. Da li je ovaj korak ključan za budućnost promotivnih aktivnosti španskog brenda, i da li ćemo uskoro na njihovom sajtu viđati fotografije koje će influenseri (možda) praviti u svojoj režiji, običnim selfie fotografijama u ogledalu? Why the hell not? Pravila su tu da bi se rušila (i postavljala nova) u skladu sa potražnjom tržišta i željama potrošača, a oni očigledno žele relatable Zara content.

Vera van Erp x Zara

Još jedna influenserka/model nedavno je na svom Instagramu objavila fotografije u Zara autfitima, davajući hint da je deo zvanične kampanje, a u pitanju je Vera van Erp. Ovo je samo potvrda da će marketing sve više da se bazira na izvesne influensere, koji su dobar match sa estetikom i reklamnom politikom koju Zara planira da forsira u budućnosti.

Ko je Ana Rodrigues?

Kasting direktor za sve Zara kampanje, kao i modni producent, koja se pita ko će se naći u njihovim sve visokobudžetnijim kampanjama. Ranije je svetskim modelima bio downgrade da rade sajt za highstreet brend, dok sada svaki agent želi da se njegov model slika upravo za Zaru, čije su kampanje u rangu sa svetski priznatim modnim brendovima.

Šta treba da naučimo iz ove priče? Imidž je sve, a Ana Rodrigues to vrlo dobro zna jer – odlično radi svoj posao.

 

Foto: Instagram / @majawyh / @veravanerp

Učitati još
Zatvori