Jun kao mesec noviteta na lokalno nebo iznedrio je novu kolekciju sada već dobro poznatog brenda 11 out of 10. Druga po redu kolekcija ovog beogradskog modnog individualiste servira nam je još jednu lekciju o samouverenosti i senzualnosti, a časovi jednostavnosti upareni sa autentičnim potpisom ovog puta za nijansu su smeliji. Kako izgledaju žene van [svake] lige u prvim letnjim danima, ili kako ih jednostavno vidi on another level kreativni tim, pogledajte u nastavku.
11 out of 10. volume 2
Žena kao inspiracija, individualizam kao impertiv i novo modno iskustvo kao želja da se lokalnom nebu predstavi nešto novo, kreativno i drugačije, bila je inicijalna ideja vodilja Andrei Marović, osnivačici i idejnom tvorca 11 out of 10 brenda. O nastanku brenda Andrea nam je početkom godine pričala sa prefiksom #lično gde nam je prenela želju da kroz svoj brend inspiriše žene koje vrednuju sebe, poznaju modu i ne ustručavaju se da okolini pokažu da su van lige. U sezoni 0.2 ova priča dobila je novi obrt, ili u ovom slučaju twist gde je kroz novu kolekciju 11/10 potpis zadržao svoj prepoznatljiv DNA, ali nam je u sezoni proleće|leto servirao nove, za nijansu drugačije modele.
TWIST haljina, i ona pod nazivom GAIA, kao i statement TWISTED trodimenzionalno odelo prvi su modeli koje nam je kreativni tim predstavio. Paleta boja ostala je neutralna, a fokus je i ovog puta bio na krojevima i detaljima. Elegancija na nešto nekonvencionalniji način i vanvremenski modeli mantra su kojom se i ovog puta vodio 11 out of 10 brend, a dok na ultimativnu summer wishlist stavljamo novo Twisted odelo, sa nestrpljenjem čekamo ostatak modela sa, ove Beograđankama sada dobro poznate, 11/10 adrese.