Nakon predstavljanja dve bridal kolekcije o kojima smo pisali a koje svojim modelima prkose utemeljenom tradicionalnom viđenju mlade i njenog najvažnijeg dana, lokalni brend ADEM/S na čelu sa kreativnim direktorom i osnivačem brenda Ademom Grljevićem nastavlja svoje putovanje sa daljim dešifrovanjem suštine brenda. Brend i u ovoj poslednjoj kampanji insistira na jednostavnosti kako u izradi tako i u samom izboru materijala. Osim toga, predstavlja i prvi komad nakita koji će, verujemo, postati statement jewelry piece za one odvažne i sa stavom.
ADEM/S
Najdivniji organdin po kome je ovaj brend i poznat, sada je dostupan u novim siluetama. A izbor je dat i u pogledu roze boje, nudeći svojim kupcima mogućnost da ove jedinstvene komade odenu i u drugim prilikama. Prateći smenu godišnjih doba brend uključuje u svoju ponudu i oversized sakoe od svile koji mogu biti statement pieces svakog outfita. Na kraju ADEM/S je predstavio i već pomenuti komad nakita. Reč je o bezvremenskoj narukvici koja podiže svaki outfit na veći nivo. Ovaj neočekivani potez je ono čime nas polako uvodi u poglavlje idealnog accessories-a.
Budući da je tim posvećen stalnom istraživanju i eksperimentisanju, ADEM/S tim se ovog puta opredelio za kampanju koja je kompletno snimana analogno, što daje posebnu čar isčekivanju samog ishoda.
Dizajner: Adem Grljević
Fotografija: Katarina Šoškić
Stilista: Manda Javorina
Model: Marijana Savić, LEGION models
Make up: Merima Nezirović
Frizura: Vasilisa Maljm
Creativna produkcija: CCAPITAL