Debitantska kampanja Adriana Appiolaze za Moschino poslala je ljubavno pismo Milanu – uz novu IT torbu kuće
Debitantska kampanja Adriana Appiolaze za Moschino poslala je ljubavno pismo Milanu – uz novu IT torbu kuće

Debitantska kampanja Adriana Appiolaze za Moschino poslala je ljubavno pismo Milanu – uz novu IT torbu kuće

Modna industrija u svom vokabularu poseduje mnogobrojne pojmove koji mogu igrati ulogu sinonima noviteta. To mogu biti nove kampanje, u koje trenutno ubrajamo spoj Saint Laurenta i Zoe Kravitz, brend ambasadori – u čijem se fokusu trenutno nalaze Lewis Hamilton i Dior kao i Pusha T i Louis Vuitton, ali i nove kolekcije i grane biznisa. Narativ kampanja u svojoj suštini često komunicira i novu kolekciju, te modni fanatici imaju minijaturno kinematografsko izdanje kom se mogu diviti, ali i komade koje će selektovati na sam vrh svoje wishlist-e.

Novu kolekciju, kampanju ali i prvenac novog kreativnog direktora servirao nam je ni manje ni više no Moschino. Collezione 0, prva kampanja pod kreativnim vođstvom Adriana Appiolaze, predočila nam je Fall-Winter 2024 kolekciju i poslala ljubavno pismo Milanu. Stoga, donosimo sve o prvencu koji je uz osmeh na licu predstavio novu IT torbu ali i eru italijanske modne kuće.

Previously with – Moschino


Italijanska modna kuća koja svojim korenima datira iz osamdesetih godina prošlog veka, 2023. godinu zapamtila je kao jednu od težih u svom poslovanju. Naime, poznata etiketa pomenute godine promenila je čak dva kreativna direktora. U martu, Jeremy Scott, čovek koji je stvorio Moschino za koji danas znamo, nakon čitave decenije poslovanja napustio je poziciju kreativnog direktora. Za italijansku kuću vezao je komponentu camp pravca uvezanu u svakodnevnicu, vibrantnu kolor paletu kao i narativ da moda kao takva mora biti zabavna i poslužiti kao vid kreativne igre i ekspresije. Siluete koje i dan danas predstavljaju jednu od prvih asocijacija na krojeve poznatog brenda kreirane su tokom Jeremijeve ere. Poznati kreator još uvek nije preuze vođstvo nekog drugog brenda. Te kruže priče da je možda baš on taj koji će preuzeti Chanel. Kako je Karl Lagerfeld lično rekao da je on jedina osoba koja posle njega može voditi ovaj brend.

Nešto kasnije Davide Renne postao je kreativni direktor italijanske etikete. Ali je nažalost veoma brzo i napustio, kako je preminuo iste godine. Moschino odmorio je nekoliko meseci, skupivši utiske svega što ga je na neki način snašlo. Kao svog novog kreativnog direktora početkom 2024. imenovali su argentinskog dizajnera Adriana Appiolazu. O čijoj debitanstskoj kampanji danas govorimo.

Milano, ti amo!


Sex and the City by Moschino?

Prva kampanja novog kreativca koji će voditi Moschino, kroz svoju suštinu protkala je čak tri modna principa – ono čemu smo svedočili u prošlosti, sadašnjosti ali i ono što nas čeka u budućnosti. Collezione 0 u fokus stavila je pet devojaka, koje potpuno opušteno uživaju u svim čarima Milana. Grada koji je i te kako uticao na modne postulate pomenute kuće. Od kupovine namernica u lokalnoj prodavnici do divljenja čudesnom Duomu, Julia, Lina, Laura, Farah i Rabina uz široki osmeh na licu (i head to toe Moschino autfite) povele su nas na modnu turu Milanom. Adriano Appiolaza se takođe pojavio u pomenutoj kampanji, i to u prvim kadrovima. Odavajući počast pređašnjem maniru kuće i tvorcu iste – Francu Moschinu.

Kao svoju novu IT torbu Moschino selektovao je Tie Me Bag. A mi ne krijemo da se baš ona nalazi na samom vrhu naše wishlist-e.

Foto: Instagram /@moschino, @daviderenne, @jeremyscott /

Učitati još
Zatvori