Žudnja je ponovo in?
Dok se pripremamo za božićne kampanje, Amina Muaddi je odlučila da servira sve osim festive duha. Kampanje poznatih brendova ali i nove kolekcije su sve što nas uzbuđuje. A nakon rekapitulacije kolekcija sa ovogodišnjih Nedelja mode širom sveta, shvatili smo da ovoj buntovnoj industriji nedostaje seksa. Tokom određene etape smo se prezasitili avangardnih silueta koje aludiraju na seksepil, dok smo ga sada, u moru library nerd i corpcore estetike, izgubili.
Seksepil je na Nedelji mode u Milanu prezentovala Dolce & Gabbana dok ga sada vraća i Amina Muaddi kampanjom za novu DROP 24/25 kolekciju. Trenutno se nalazimo u tranziciji koja podseća na ovu iz dvehiljaditih godina, gde je Tom Ford senzualno vladao Guccijem, dok ga je Miuccia bojkotovala nerdy odećom. Sada se ovaj modni dvoboj vraća, samo što Amina Muaddi izaziva hottest brand of the year – Miu Miu. Sve o novoj kampanji koja je vratila seks i žudnju u modu, otkrivamo u nastavku.
Tom Ford is that you?
Početkom dvehiljaditih godina kada je Tom Ford došao na čelo brenda Gucci, prvih par kolekcija koje je servirao bile su ekvivalentne promašaju kao i sami profiti brenda u tom trenutku. Tom Ford je izvukao Gucci iz stanja bankrota servirajući kolekciju koja je inspiraciju pronašla u kultnom klubu Studio 54. Tom Ford je bio čovek koji je ostavio neizbrisiv trag na modnu industriju, s obzirom na to da je kreirao klasične komade koji su izgledali ekstremno seksi. Njegove satenske košulje postale su apsolutni hit nakon što ih je nosila ikonična Madonna.
Međuim, pored svojih senzualnih komada koji su bili savršeni kako za svakodnevicu tako i za night out, Tom Ford je bio poznat i po svojim izazovnim kampanjama. Prisnost žena i muškaraca se do tada nije nalazila u fokusu modne industrije, dok je Tom Ford baš to potencirao. Njegove kampanje su pomerale granice i stavljale komponentu seksepila u fokus. Nešto nalik ovoj ikoničnoj eri je prezentovala Amina Muaddi u sklopu nove DROP 24/25 kamapnje.
New Amina is what we stand for
Klasične modele cipela koji su potrebni apsolutno svima prezentovala je Amina Muaddi u sklopu nove kolekcije. Izazovna kampanja koja stavlja mušku žudnju za ženskim cipelama u fokus je raspametila mnoge. A sam način fotografisanja kampanje nas je definitivno podsetio na Tom Ford estetiku.
Amina i Tom Ford su razumeli da klasični komadi mogu biti avangardni ako ih na taj način plasiraju. Baš ovim principom poslovanja Amina nas je naterala da poželimo baš njene bordo salonke, koje ćemo kupiti pre onih iz high-street-a bez obzira na cenu. Tako nas je i Tom Ford ubedio da su baš njegove satenske košulje IT komad sezone. Sada želimo gotovo sve komade iz nove DROP 24/25 kolekcije. A sasvim je jasno da je pomenuta kampanja ponovno stavila seksepil u modni epicentar.
Foto: Thibaut Grevet / Instagram /@tomford, @aminamuaddi /