Fashion report: Evo kako nas je Belgrade Fashion Week teleportovao do Tokija
Fashion report: Evo kako nas je Belgrade Fashion Week teleportovao do Tokija

Fashion report: Evo kako nas je Belgrade
Fashion Week teleportovao do Tokija

Beogradska nedelja mode važi za jedan od najisčekivanijih događaja godine. Ova manifestacija iz sezone u sezonu okuplja talentovane mlade dizajnere, kao i one koje već godinama favorizujemo, i njihove kreacije prezentuje u sklopu dugačke i glamurozne piste. Beogradska nedelja mode je oduvek važila za epicentar trenda ali i teleport u budućnost ove industrije. Već nekoliko godina, glavna tema ove manifestacije je komponenta održivosti, koja nastoji da od industrije koja predstavlja drugog najvećeg zagađivača na svetu napravi onu cirkularnog pristupa koja funkcioniše po principu reciklaže. Stoga, svi dizajneri bili oni mladi ili nešto iskusniji, poseduju veliku odgovornost pri kreiranju svojih kolekcija, jer Beogradska nedelja mode definitivno nije jedna od onih koja za cilj ima masovnu proizvodnju koja šteti okolini.

Belgrade Fashion Week nas godinama teleportuje u neko bolje sutra i budućnost glamurozne industrije koja ne šteti ekosistemu planete Zemlje. Međutim, pored svega navedenog, ove godine smo na pomenutoj manifestaciji imali prilike da otputujemo na dva kontinenta. Iz Belog evropskog grada smo poleteli do Grada svetlosti i ljubavi, dok smo Aziju posetili kroz prizmu metropole tehnoloških inovacija. Vežite se, jer naše [ modno ] putovanje u budućnost počinje.

Modno putovanje
Nº1 / Pariz


Tokom jeseni, iliti modnog perioda godine koji u fokus stavlja septembar i oktobar uz Nedelje mode širom sveta, raspored je, malo je reći, gust. Za modne fanatike, ovi meseci donose mnoštvo noviteta, koji se prosežu kroz debate o novim kolekcijama, komadima koje želimo u svojoj kolekciji ali i bezbroj diskusija na temu – Koje sve revije pratiš? Međutim, koliko god raspored bio gust, jedno od revijskih prezentovanja koje nikako ne smemo propustiti je ono iza kog stoji potpis Dragane Ognjenović. Poznata dizajnerka svojom novom kolekcijom sprovela nas je kroz night out Parižanki i objasnila kako u svetu ovih glamuroznih muza izgleda i day after.

– Pariz u Beogradu –

Noć je, a pariska kaldrma čeka prve polaznice u nezaboravne pozne časove. Oblače se crne šljokice, one koje će obasjati sjaj Sene, visoke štikle i nedodirljiv stav. Njen izlazak nije klasičan bar, već gala veče. Ona je pozvana od strane poznatog brenda da gostuje na večeri koja kao svoj dress code selektuje chic. Sofisticirana je ali i seksi, i zna kako da se provede. Sama je i ne treba joj društvo jer je njeno najbolje društvo upravo odevna kombinacija koju nosi. Nezainteresovana je, a svi u prostoriji žele njene komade.

Nakon glamuroznog provoda, odlazi u svoj salonac s visokim plafonima, sa čijeg se balkona vidi Ajfelova kula. Posle obavljene messy skincare rutine, odlučuje da legne u krevet. Budi se, rano je. Odlazi na svoj posao u kancelariju čiji enterijer predstavlja san mnogih. Neispavana je, zato sa sobom nosi naočare za sunce, koje prekrivaju njene sanjive oči. Neuobičajeno, tu je crna bretka, glamurozni džemper i dugačka bela suknja, a ona je naravno na štiklama.

Ona je boho ali i chic, dok neobavezno hoda ulicama Pariza noseći komade Dragane Ognjenović. Baš to, prezentovala je nova kolekcija poznate dizajnerke – Pariz u Beogradu i stylish devojku koja živi svoj najbolji život, koji žele mnogi.

Kolor paleta kolekcije tradicionalno se svela na kombinaciju crne i bele. Članovi prvog reda su neprestano aplaudirali, a gotovo sve kreacije iz kolekcije su se našle na našoj listi želja.

Tako spontano, u crnim šljokicama i chic autfitima, iz Beograda u jednom smeru leteli smo za Pariz, nakon kojeg nas čeka par sati do Tokija.

N°2 / Tokio


Nakon Pariza, nezaboravno putovanje u Tokio priredio je brend IQOS. U foajeu Hangara poznati brend koji zagovara bolju alternativu priredio je aktivacije za pamćenje. U modnoj žiži gde smo imali prilike da svedočimo sinergiji street style i couture komada kao i mladih i nešto iskusnijih dizajnera, IQOS je izabrao da nas na trenutak odvede u nešto urbaniji Tokio.

Ova metropola pored toga što predstavlja jednog od najvećih tehnoloških giganta, oduvek je važila za epicentar trenda. Tokio je grad u kom je Martin Margiela pronašao inspiraciju za ikonične Tabi cipele, Yohji Yamamoto postavio ključna modna pravila i Issey Miyake kreirala komade za pamćenje. Baš kao što su neki od naših omiljenih dizajnera uspeli da se poistovete i pronađu inspiraciju u Tokiju, tako je i brend koji godinama predstavlja bolju alternativu, IQOS. Ovaj brend predstavlja potpunu tehnološku inovaciju. I važi za jedan od onih koji svojim aktivacijama iz sezone u sezonu donosi novo iskustvo za sve punoletne korisnike. Povodom pet godina postojanja IQOS CLUB-a u Srbiji, brend je obeležio početak rođendanske kampanje ali i dugogodišnje partnerstvo sa Beogradskom nedeljom mode.

U sklopu IQOS štanda, punoletni korisnici su imali prilike da razgovaraju sa hostesama, čije su odevne kombinacije pratile duh celokupne tematike. Devojke su bile odevene u kimono koji se polako ali sigurno vraćaju u modni epicentar. Punoletni članovi IQOS CLUB-a imali su prilike da dobiju i raznovrsne poklone, od kojih su neki bili i cegeri koje je oslikavala umetnica Aleksandra Petković, poznatija kao TKV, uz dizajn inspirisan Japanom. Tokio je bio muza IQOS brenda, koji ovom aktivacijom najavljuje veliki događaj povodom decenije svog postojanja.

Održivost i bolja alternativa


Great minds think alike, neretko je rečenica kojom opisujemo saradnje koje nikada nećemo zaboraviti. A jedna je od njih je upravo ona koja u fokus stavlja IQOS i Belgrade Fashion Week. Poznati brend slavi pet godina postojanja IQOS CLUB-a, koji svojim punoletnim korisnicima donosi razne mogućnosti. Tokom Beogradske nedelje mode punoletni članovi pomenutog kluba su imali pristup svim revijskim prezenotovanjima, dok su dva punoletna člana mogla da osvoje odela poznatog brenda, koja potpisuje poznati domaći kreator Boško Jakovljević. Takođe, IQOS će u periodu od 21. do 27. oktobra posedovati i game challenge, pomoću kog će njenovi punoletni članovi imati prilike da svakodnevno osvoje nagrade i tako se kvalifikujute za glavni izazov koji se očekuje od 1. novembra u kome mogu da osvoje najnoviji telefon, dron i aparat za kafu.

IQOS uređaji kao što su IQOS ILUMA, IQOS ILUMA ONE i IQOS ILUMA PRIME, još jednom pokazali su da pružaju mnoga iskustva i predstavljaju potpunu tehnološku inovaciju.

after-party


IQOS ne bi bio to što jeste da nije servirao i after-party za pamćenje, kako to neretko i biva. Ova žurka je okupila ljubitelje mode koji su uz zarazne remikse DJ-a uživali u ostatku večeri. Pored izvanredne muzike, ljubaznog osoblja ali i aktivacija za pamćenje. Održivost i bolja alternativa za koju se iznova i iznova odlučujemo su dve komponente koje su ključne za bolje sutra kom se nadamo. A IQOS definitivno jeste jedan od brendova koji ovu budućnost obećava.

*IQOS nije proizvod bez rizika, oslobađa nikotin koji izaziva zavisnost. Samo za punoletne.

Tekst: PROMO
Foto: Journal produkcija

Učitati još
Zatvori