Iako bi nova Heaven by Marc Jacobs kampanja mogla da bude okarakterisana kao svojevrsno pozajmljivanje modne inspiracije (čitaj krađe), ovoga puta fokus pomeramo na priču o pop kulturi. Ne znamo kako bi Thierry Mugler i Helmut Newton reagovali da su imali priliku da vide novu kampanju produžene ruke modne kuće Marc Jacobs, ali znamo da The Weeknd-u sigurno nije pravo. Naime, postoji teorija da je cela After Hours Till Dawn turneja posvećena njegovoj bivšoj ljubavi. Ove tvrdnje potkrepljuju dokazi poput scenografije u vidu velike srebrne statue i punog meseca koje je Bella Hadid objavila na svom Instagram profilu još 2019. Našu hipotezu potvrđuje i činjenica da na samim koncertima tik pred prve taktove pesme Save Your Tears Abel Tesfaye pušta glasovnu poruku ni manje ni više nego Belle Hadid.
Mlada manekenka se do sada nije oglašavala na tu temu, a da li bi ovo mogao da bude njen konačnog odgovor?
Suze su sačuvane, šta sada?
Izgleda da je Bella Hadid zaista sačuvala svoje suze za kasnije i odlučila da svoj povratak na modnu scenu učini dinamičnijim nego što smo mogli da naslutimo. A sada kada smo to razložili, vreme da je pozabavimo modnim aspektima nove Heaven by Marc Jacobs kampanje. Jedna od najprepoznatljivijih nadrealističkih kreacija genijalnog Thierry Muglera bilo je upravo takozvano robotsko odelo. Inspiraciju za dizajn pronalazio je u stripovima i njihovim heroinama, naučnoj fantastici, pa čak i srednjovekovnin oklopima. Industrijski dizajn futurističkog izgleda najbolje je predstavio fotograf Helmut Newton, a sada otelotvorenje nadrealističke definicije pronalazimo u AI inspired kampanji sa mlađom sestrom Hadid u glavnoj ulozi.
Kiki, do you love me?
Bella Hadid obučena u robotsko odelo i prepoznatljive Marc Jacobs Kiki čizme predstavlja novu „Kiki grupu“, koju sam brend opisuje kao kolekciju odeće i modnih dodataka koja se služi dizajnerskim Kiki kodovima. Kampanju je fotografisala Carlijn Jacobs, a stilizovala Danielle Emerson.
Foto: Instagram