Održivi brend odeće Sheep Inc. dodeljuje svakom kupcu sopstvenu ovcu, njene GPS koordinate i selfije
U slučaju održive mode, argumentovani su napori da se nečiji brend učini zaista održivim, mimo samo njegovih tvrdnji. Međutim, šta se desi kada modni brend čini sve prave korake, i ide još nekoliko koraka dalje? Svakim kupljenim komadom kupac dobija sopstvenu ovcu – barem u slučaju modnog brenda Sheep Inc.
Kako biste nazvali svoju ovcu?
U nastojanju da se poveća svest potrošača o složenosti nabavke materijala i proizvodnje svakog komada odeće, vlasnici brenda Sheep Inc., Edzard van der Wyck i Michael Wessely, pokušali su da približe čitav proces potrošačima svodeći ga na personalni nivo. Kupovinom odeće brenda, unutar svakog komada nalazi se NFC tag (near field communication), čijim se skeniranjem kupcu dodeljuje sopstvena ovca, njene GPS kordinate, kao i obaveštenja o novim dešavanjima vezanih za ovcu. Kupac ima priliku da imenuje svoju „usvojenu“ ovcu, da dobija obaveštenja poput toga da li je njegova ovca dobila jagnje, kao i mogućnost gledanja live prenosa farme.
Sheep Inc.
Zajedničkim stavom dvojice prijatelja da modni svet čini velike propuste u vidu održivosti i negativnih uticaja na planetu, nastaje brend koji daje novi održivi primer celoj industriji. U naporima za potpunom transparentnošću, Sheep Inc. želeo je da njegovi kupci imaju svest o tome odakle potiču sirovine, podatake o njihovim proizvođačima, i počinje sa informacijama još u fazi farme.
Osim što je brend odeće sa negativnom emisijom ugljenika, Sheep Inc. imao je za cilj da stvori kvalitetne komade koji će omogućiti kupcima dugogodišnje nošenje istih. Spojem brizi o kvalitetu i dodatnih utrošenih napora da se digne svest i započnu razgovori o pravilnom postupanju tvrdnji o održivosti, Edzard i Michael kreirali su brend koji će dati primer industriji odeće kako može da postane deo rešenja svih naših ekoloških briga.
Foto. Instagram