¡Vaya! It’s Xmas again – bile su reči kojima je španski brend Bimba Y Lola prezentovao svoju novu prazničnu kolekciju. Festive sezona modnim brendovima donosi povod da maksimalno iskoriste svoju kreativu koju će uklopiti u kalup Xmas edicije. Miu Miu je na temu prazničnih kampanja odgovorio održivošću, Prada robotima koji serviraju gozbu a brend Skims sa Tate McRae u glavnoj ulozi. Međutim, čini se da je stigla jedna od najautentičnijih prazničnih kampanja, koja može parirati onima koje servira trenutno najteatralniji Jacquemus. Bimba Y Lola i Rossy de Palma su udružili snage i uzburkali modni epicentar, a komadi koje je nova praznična kolekcija servirala se uveliko nalaze na našoj listi želja.
Bimba Y Lola & Rossy de Palma
Brend Bimba Y Lola krije mnoštvo autentičnih komada ali i interesantnu istoriju. Osnovan 2005. godine, uskoro brojeći 20 godina postojanja, Bimba Y Lola predstavlja jedan od najpoznatijih španskih brendova čiji forte predstavljaju aksesoari i ženska odeća. Neretko, na njihovom sajtu možete pronaći autentične torbe ali i nakit, koji su između ostalog bili glavne zvezde nove praznične kolekcije. Pomenuti brend se izjašnjava i kao kreativna zajednica koja kroz modu prezentuje svoje umetničke inspiracije svetu. Nešto potpuno novo doneli su prazničnom kampanjom čiju glavnu zvezdu predstavlja Rossy de Palma – poznata španska glumica i manekenka. Rossy je bila lice kampanja mnogih brendova a jedan od njih je i Saint Laurent. No, iako je do sada akcenat kampanja bio na autentičnoj lepoti koju poseduje Rossy, u Bimba Y Lola kampanji ona krade okićenu jelku.
Kampanja je podeljena u tri video formata koja možete pogledati na njihovom sajtu. Prvi je imenovan In the shower, zatim Looking gorgeous i On the couch. U pomenutim scenama Rossy pokušava da ukrade okićenu jelku dok nosi aksesoare iz nove praznične kolekcije. Na samom kraju, Rossy beži sa okićenom jelkom naga i zatvara pomenutu kampanju.
Brend Bimba Y Lola je odlično razumeo šta želimo u samom jeku festive sezone i predstavio jednu od najikoničnijih kampanja sezone.
Foto: Pablo Sàez / Instagram / @bimvaylola /