Kako izgleda Blumarine posle Brognanoa
Kako izgleda Blumarine posle Brognanoa

Kako izgleda Blumarine posle Brognanoa

Nespremni smo dočekali vest da je Nicola Brognano napustio Blumarine, a još nespremniji prvu kolekciju Waltera Chiapponija. Iako se pojedine analize referišu na dizajne iz osamdesetih i devedesetih godina, jasno je da se popularizacija italijanske modne kuće dogodila upravo u periodu dvehiljaditih kada je gotovo svaka pop diva nosila Blumarine komade.

Butterfly top u kojem se Mariah Carey pojavila na jednom VH1 događaju praktično je postao deo istorije mode, a Brognano je motiv leptira prepoznao kao simbol italijnaskog brenda, te ga je lukavo implementirao kroz svoje kolekcije.

Međutim, ne tako davno postavili smo hipetezu o vlasničkoj strukturi modne kuće Blumarine koja jednostavno više nije želela razigranost dvehiljaditih već ozbiljnost, formalnost i svojevrsno odrastanje u kategoriji dizajniranja koje im je Walter Chiapponi priuštio. Da li je vredelo? Nikako.

Blumarine posle Brognanoa: Neodređenost i nespretnost

Neodređenost i nespretnost

Debitanstka kolekcija novog kreativnog direktora je tu, a kako će to izgledati jesen u režiji Waltera Chiapponija? Neodređeno, neodlučno, u potpunosti nespretno. Granica postavljanja trendova na pistama i društvenim mrežama jeste slabo vidljiva, međutim pregršt leopard printa i aksesoari u crvenoj boji su samo jedan od primera nedovoljnog poznavanja ideoloških načela modne industrije.

Rebranding ie uspostavljen, a ultimativna cool devojka u igri postala je bumerka koja preferia odustvo forme, negodovanje kolor koordinacije i niz printova koje neretko viđamo u asortimanima fast fashion brendova. Glamur je prošlost, a Chiapponijeva ispijenost je nova budućnost.

I Gucci i Prada, sve i svašta i na kraju ništa. Neuspeli pokušaji interpretiranja najpoželjnijih luksuznih etiketa na sceni i rekreiranje njihove ozbiljnosti i oštrine dovelo je Blumarine do gubitka autentičnosti i svojevrsne propasti koja bi zaista mogla da naškodi brendu s obzirom na to da su modni entuzijastu uveliko izrazili razočaranje nakon prikazane revije.

Ko je nova ciljna grupa modne kuće Blumarine, teško je reći. Možda je strpljenje bilo ključno, a pronalaženje adekvatnije zamene imperativ. Da li će italijanski brend prihvatiti poraz, ostaje da saznamo. A, šta radi Nicola Brognano?

Blumarine posle Brognanoa: Neodređenost i nespretnost
Blumarine posle Brognanoa: Neodređenost i nespretnost
Blumarine posle Brognanoa: Neodređenost i nespretnost
Blumarine posle Brognanoa: Neodređenost i nespretnost

Foto: Launchmetrics/spotlight

Učitati još
Zatvori