Otkrivamo kako je revija hrvatskog mladog brenda Bomber prodrmala region
Otkrivamo kako je revija hrvatskog mladog brenda Bomber prodrmala region

Otkrivamo kako je revija hrvatskog mladog
brenda Bomber prodrmala region

Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, nedavno je predstavio svoju najnoviju kolekciju za jesen/zimu 2025. u sklopu druge samostalne revije. Kolekcija pod nazivom Nostalgia, koju je dizajnirao Nikola Filić, oslikava povratak u detinjstvo – vreme snova, mašte i bezbrižnosti.

Glavni moto u temeljima brenda je po Nikolinim rečima – Oni koji nemaju emocije, ne postoje.

Bomber modna revija
Bomber modna revija
Bomber modna revija
Bomber modna revija
Bomber modna revija
Džordži
Bomber modna revija
Korbe

Sinergija nostalgije i mode

Odabirom lokacije, mladi dizajner spojio je dva naizgled nespojiva sveta. Revija je održana u Košarkaškoj dvorani Dubrava u Zagrebu, prostoru u kojem je Nikola proveo detinjstvo igrajući košarku. Svaki komad nosi sa sobom tragove prošlih vremena, kroz uzorke, krojeve i detalje koji prizivaju sećanja na neka jednostavnija i emotivnija doba. Košarkaški elementi igraju veliku ulogu – ne samo kroz direktne reference, već i kroz suptilne znakove. Cilj mi je bio da stvorim komade koji ne čine samo odeću, već i nosioce emocija i priča. Način na koji spajam nostalgiju s modernim pristupom ostavlja prostora publici da kroz kolekciju pronalazi sopstvene interpretacije, sećanja i osećaje. Mislim da će svaki komad nekome značiti nešto drugačije, a to je čar ove kolekcije”, rekao je Nikola.

Bomber modna revija
Bomber modna revija
Bomber modna revija
Bomber modna revija
Bomber modna revija
Bomber modna revija
Bomber modna revija
Bomber modna revija
Bomber modna revija
Bomber modna revija

Stilski pečat sa novom vizijom

Komadi su krojevima i materijalom oslikavali već poznate motive iz prošlosti s vizijom sadašnjosti. Među novitetima izdvojila se majica čiji se print pojavljuje  pranjem, pružajući personalizovani print na svakom komadu. Dizajnerski pečat Nikole Filića prepoznatljiv je po spoju oversized silueta, luksuza i streetwear estetike. U ovoj kolekciji dodatno je pokazao svoje veštine krojenja kroz elegantne komade poput odela i jakni, stvarajući odeću koja je višenamenska i prilagodljiva različitim prilikama.

Bomber modna revija
Bomber modna revija
Bomber modna revija
Bomber modna revija
Bomber modna revija
Bomber modna revija

Najveći modni događaj u Hrvatskoj

Revija je ujedno bila i najveći modni događaj u Hrvatskoj u posljednje vreme, sa čak 1000 zvanica koje su pristigle iz celog regiona. Među njima su se našla poznata imena poput Albina, Zoi, Miach, Baksa, Sandija Pege i drugih. Celokupan događaj je počeo dan ranije, 4. januara, zajedničkom gala večerom s posebnim dress code-om, black elegance, na kojoj su gosti poput Lare Vukušić, Klaudije Kelemović, Martine Vuletić, Karle Zelić i drugih izneli svoj take luksuznog streetsytle-a. Nakon večere u The Placeu usledila je i zabava u kafiću Botanico. Zvanicama je priređen potpuni experience uz smeštaj i organizovani privatni prevoz do dvorane.

BOMBER FW25-NOSTALGIA RUNWAY pwrd by Jack Daniels je upotpunjena muzičkim spektaklom u izvedbi Korbea, Pekija, Rouzija, Džordžija & RH Space Orchestra, dok su program upotpunili Jasmin Muhammed Ali i Tina Celić. Organizacijom ovog impresivnog događaja rukovodili su Luka Olujić, Paško Filić, Luka Buljan i Antonela Ivanović, podižući iskustvo na zavidan nivo.

Bomber modna revija
Karla Zelić
Bomber modna revija
Martina Vuletić
Bomber modna revija
Lara Vukušić
Bomber modna revija
Sandi Pego i Cindy Šoštarić Hadžić
Bomber modna revija
Albino i Isidora Marinković
Bomber modna revija
Milan Bauranov, Ivona Pantelić i Zoi
Bomber modna revija
Valentina, Zona i Đana Smajo

Dream team

Za styling ukupno 35 look-ova bila je zaslužna Marcela Vrček, uz asistenciju Ire Rumore. Kreacije su dodatno istaknute nakitom brenda Argentum, dok se Philips pobrinuo da odeća dodatno zasija. Ekstravagantne makeup look-ove potpisuje Iva Rukavina, a za frizure je zadužen Salon Premium.

Takođe, posebna zahvalnost upućena je talentovanoj Antoniji Bucić, čiji je rad bio ključan za realizaciju ove kolekcije. Antonija je zaslužna za 99% dizajnerskog procesa, a njena sposobnost da prepozna i ostvari Nikolinu viziju kroz protekle godine čini je nezamenjivim akterom ovog projekta.

Veselje večeri nastavilo se na after party-u u Ritz klubu. Ovaj spektakularni događaj ne bi bio moguć bez podrške partnera: Jack Daniels, Coca-Cola, Philips, Zonar, Maistra City Vibes, Mustang Auto Klub, Privee, Heineken, Izy, Borotalco i Balon centar.

Bomber modna revija
Bomber modna revija

Kolekcija Nostalgia biće dostupna od septembra na oficijalnom sjatu BOMBER brenda, kao i u partnerskim maloprodajnim radnjama. Nikola Filić je ovom revijom još jednom dokazao svoju kreativnu viziju i postavio nove standarde na regionalnoj modnoj sceni, spajajući inovativan dizajn s nostalgijom i ličnim pečatom.

Tekst: Tina Celić

Preuzeto sa: Journal.hr

Foto: Mateo Mučnjak, Danko Šimunović, Luka Brajković, Krešimir Drmić

Učitati još
Zatvori