To all the fathers who dare to dream, to all the fathers who dare to love. – Carrie Mae Weems
Dan očeva obeležio je 16. jun, te su mnoge poznate etikete izrazile svoju dozu kreative i prezentovale nove kampanje. Kada govorimo o marketingu brendova, činjenica je da uvek pomno isčekujemo one za nijansu misterioznije. Jacquemus poznat je po svom inovativnom 3D marketingu, The Row po zabranjenom fotografisanju na revijama a Prada kao etiketa koja uvek iznenadi svojim novim licima. Jedan od brendova sa ne toliko uobičajenim marketingom predstavlja Bottega Veneta. Brend koji u suštini i ne poseduje oficijalni Instagram profil uspeva da bude jedan od najprodavanijih i da svakom svojom kampanjom iznova i iznova iznenadi modnu zajednicu. Ovog puta, kao zvezda nove kampanje istakao se A$AP Rocky sa svojim sinovima.
Bottega Veneta i marketing
Pre nego se osvrnemo na novu kampanju koja je pridobila viral epitet već u prvih sat vremena svog lansiranja, vreme je da uronimo u marketinšku strategiju italijanske etikete. Naime, Bottega Veneta ne poseduje svoj oficijalni Instagram nalog kao većina brendova. Sadržaj ove modne kuće možete pratiti na profilu Matthieua Blazija, njenog kreativnog direktora i na New Bottega Veneta stranici. Do sada, Bottega Veneta brend vezivali smo za paparazzo like kampanje. Čija su glavna lica bili A$AP Rocky i Kendall Jenner. Takođe, jedna od kampanja koja je ostavila utisak bila je i ona s glumcem Jacobom Elordiem. Ovom brendu nije potrebna marketinška inovacija da bi se dobro prodavao. On vešto podiže svoje bilanse iz godine u godinu, i bez oficijalnog Instagram profila.
A$AP Rocky kao otac godine
Serijal fotografija koji nosi naziv Portraits of fatherhood, fotografisan od strane Carrie Mae Weems, odneo je titulu jedne od najboljih kampanja ovog brenda do sada. Pored ikoničnog cast-a, pomenute fotografije predstavljaju referencu na dosadašnji rad poznate fotografkinje kao i njenu prvu izložbu pod nazivom Family pictures and stories. Ova kampanja poslala je veoma važnu poruku o muškom roditeljstvu. Italijanska etiketa ove fotografije poručila je svim očevima koji su dovoljno hrabri da pokažu svoju ljubav i da iznova i iznova sanjaju sa svojom decom.
Sada, čini se da je rep ikona holivudske scene A$AP Rocky odneo titulu oca godine. Njegovi sinovi RZA i Riot Rose takođe su bili deo ove porodične kampanje smeštene u kućnom ambijentu. Prenevši toplu i porodičnu atmosferu, sinovi rep zvezde pozirali su u bodijima sa best dad natpisom.
Kampanja koja nam je svima otopila srca definitivno će biti jedna od onih koje ćemo pamtiti. Te možemo reći da je marketing Bottega Veneta brenda apsolutno on point, i bez društvenih mreža.
Foto: Carrie Mae Weems / Bottega Veneta, Instagram / @matthieu_blazy