Ono o čemu smo pričali u više navrata je to da je ulica postala svojevrsna modna pista, i to relevantnija od one prave. Celebrity ličnosti plaćene su da reklamiraju određene komade ili brendove, navodno ih implementiraju u svoj svakodnevni život aludirajući da je to njihov privatan, everyday life izbor.
Naravno, iza tih look-ova stoji bezbroj telefonskih poziva između njihovih stilista i modnih kuća, shipping garderobe, šminkeri, frizeri i ostali entourage koji je zaslužan da oni na tim fotografijama izgledaju effortlessly cool -dok ne ispune sve stavke iz potpisanog ugovora.
Asap Rocky je svoj shvatio poprilično ozbiljno, te uredno nosio atraktivne Bottega Veneta kombinacije, sve dok nije skupio dovoljno materijala da od njega napravi actual kampanju.
Bottega Veneta by paparazzi
Asap Rocky važi za jednog od najstylish muškaraca na svetu, a njegova prvobitna low key saradnja sa ovom modnom kućom datira jos od prošle godine u ovo neko vreme kada smo na njemu zapazili belu Bottega Veneta belu košulju na pruge.
Od tada, reper religiozno nosi komade ovog brenda, a sada je sve svoje streetstyle look-ove sakupio za potrebe kampanje i shoutout dao upravo paparaco fotografima.
Osvrnuo se postoje dva tipa ličnosti u Holivudu – jedni koji tipuju paparace i nameštaju svoje fotografije, kao i oni drugi koji beže od istih i imaju izlive besa kada dođu u susret sa njima. Reper kaže da je on sasvim chill kada su ulični fotografi u pitanju – sve dok uslikaju njegov najbolji ugao (iliti tipična vaga u horoskopu).
The (fashion) future belongs to the streets
Ova kampanja dobila je, u poslednjih 20 sati od kada je izašla, iznenađujuće pozitivan feedback. Kako ulica već par sezona diktira ono što gledamo na pistama (a nekada je bilo obrnuto) sasvim je logično i da ulica bude sastavni deo jedne modne kampanje. Good job, guys.
Foto: Instagram / @asaprocky