Želimo baš sve komade iz Bottega Veneta Pre-Spring 25 kolekcije
Želimo baš sve komade iz Bottega Veneta Pre-Spring 25 kolekcije

Želimo baš sve komade iz Bottega
Veneta Pre-Spring 25 kolekcije

Šesti hottest brend u trećoj četvrtini godine uz porast prodaje od 5% i zagarantovane [ željene ] profite Kering grupaciji, predstavlja Bottega Veneta. Dok i ne tako mala Prada uzima prvo mesto u hottest kategoriji poentirajući na genijalnost Miuccie i njene veze sa corpcore pravcem koji neguje od samog početka, Bottega Veneta vodi svoju timeless politiku.

Matthieu Blazy na čelu Bottega Veneta brenda odlično razume šta je potrebno jednom uspešnom brendu u svetu surovog kapitalizma i zahtevnih potrošača. Statement komadi, kvalitet i kampanje sa najpoželjnijim muškarcem današnjice, Jacobom Elordiem, potrošače navode na opsesiju ovim brendom. Bottega je ove godine lansirala i svoju prvu liniju parfema pod kreativnim vođstvom Matthieua Blazya, a kolekcija koju je prezentovala na Nedelji mode u Milanu je očarala mnoge. Jasno je – Bottega Veneta niže pobede i diže profite Kering grupacije, u kojoj GucciSaint Laurent trenutno donose neke od lošijih finansijskih rezultata. Ovog puta se nećemo fokusirati na Keringove [ pune ] džepove, već na Bottega Veneta Pre-Spring 25 kolekciju. U čijoj nam kampanji definitivno nedostaje Jacob Elordi.

Bottega Veneta Pre-Spring 25 kolekcija


Kampanja za Jesen/Zimu 2024 je u fokus stavila Jacoba Elordia, pustinju, opušteno plesanje i komade sa liste želja. Komadi za Jesen/Zimu prezentovani u pustinji, a oni za Pre-Spring na hladnoj sivoj pozadini predstavljaju notu suptilnog kontrasta koji Bottega servira. Kampanje koje potpisuje Bottega Veneta nisu jedne od onih revolucionarnih. U fokusu se nalazi statement odeća, kojoj nije potrebna spektakularna najava ili prezentacija.

Modeli su pozirali pored hladnog sivog zida. Te su se šarene palete boja koje ove sezone Bottega stavlja u fokus našle u centru pažnje. Cozy šalovi, statement kaputi, obuća i naravno torbe koje uzimaju primat – predstavili su fokus nove kampanje.

Pored svih pomenutih komada na našoj listi želja se našla ikonična Bottega Veneta torba u obliku bojanke za decu. Ona je napravljena od kože i predstvalja apsolutni statement piece. Bottega je u sklopu nove kampanje prezentovala i fine nakit.

Učitati još
Zatvori