Brazilska influenserka Livia i danski brend (di) vision najavili su modnu kolaboraciju
Brazilska influenserka Livia i danski brend (di) vision najavili su modnu kolaboraciju

Brazilska influenserka Livia i danski brend (di) vision najavili su modnu kolaboraciju

Nedelja mode u Kopenhagenu tek što se završila, a sa ovog događaja stigle su nam sjajne (modne) vesti. Naime, brazilska influenserka Livia i danski brend (di) vision zvanično su objavili kolaboraciju, koja bi trebala premijerno da bude predstavljena krajem avgusta.

Modni brend, baziran u Kopenhagenu, obiluje unikatnim streestyle komadima, a blogerka ih je u prošlosti nosila za razne prilike. Ove sezone imaćemo priliku da vidimo kako izgleda kolaboracija njihovog kreativnog tima i Livie, koja je skoro uvek spremna za nesvakidašnje modne eskperimente.

Livia x (di) vision

Skandinavska modna scena sve više dobija na značaju, a među zapaženijim brendovima je i (di) vision. Kao što smo rekli – njihovo sedište je u Kopenhagenu, u okviru čije Nedelje mode su prezentovali novu kolekciju za proleće/leto ‘25, pod nazivom “The Dream of Steam City”. Livia je ujedno i nosila reviju, te su čelnici brenda i ona tim putem već hintovali kolaboraciju.

DNA danskog brenda idealno se slaže uz pomalo eklektičan stil koji Brazilka neguje, te je ideja za ovaj spoj bila i više nego logična. Dream team je zajedničku kolekciju najavio za kraj ovog meseca, a promotivne slike već su napolju. Livia je ispod promotivnog materijala napisala kepšn “Danish summer” i – najavila ovaj više nego iščekivan collab.

Zašto je Livia uspešna na svim kontinentima?

Brazilsku influnserku sa lakoćom možemo svrstato u kategoriju – modni kameleon. Od streetstyle ikone koja promoviše upcoming brendove sa manje razvijenih modnih tržišta, pa sve do ambasadora za Dior parfem – Livia can do it all. Njena sposobnost adaptacije na zadatu stilsku temu je njen najveći adut, te je svetski brendovi konstantno angažuju. Većina njenih kampanja privuče mnogo pažnje, a nedavno je prisustvovala i modnim događajima na Olimpijskim igrama.

Latinska Amerika bila je njeno početno i primarno tržište, da bi kasnije popularnost stekla i u Evropi. Prisutna je na svim svetskim modnim dešavanjima, a u pauzama od posla putuje sa svojim mužem sa kojim je već 4 godine u braku. Mi nastavljamo da je pratimo i sa nestrpljenjem iščekujemo kolaboraciju sa danskim brendom.

Instagram / @livia

Učitati još
Zatvori