![Brend ADEM/S predstavlja prvu ready-to-wear kolekciju – pogledajte je prvi](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2024/12/9ADEMS--scaled.jpeg)
![Brend ADEM/S predstavlja prvu ready-to-wear kolekciju – pogledajte je prvi](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2024/12/1ADEMS-.jpg)
Nakon dve kolekcije koje su oblikovale njihov bridal identitet, brend ADEM/S ovog decembra otvara svoje treće poglavlje. Ovog puta napravljen je svojevrsni zaokret, budući da je predstavljena njihova prva ready to wear kolekcija, koja će zadovoljiti sve ljubitelje brenda i one koji su nestrpljivo čekali da prepoznatljive krojeve i siluete dožive u elegantnoj crnoj boji.
![](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2024/12/1ADEMS-.jpg)
![](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2024/12/2ADEMS-.jpg)
![](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2024/12/3ADEMS-.jpg)
CHAPTER III
Treće poglavlje temelji se na jednostavnom, ali mocnom konceptu One colour. Six pieces. Endless possibilities. Osnovna ideja dizajnera je da stvori kolekciju čiji se pojedinačni komadi međusobno kombinuju u skladne kako dnevne, tako i večernje oufite. Osnovni komadi uključuju savršeno skrojeni sako sa naglašenim strukom i predimenzioniranim naramenicama, koji može poslužiti kao deo odela ili se nositi samostalno kao haljina.
One colour. Six pieces. Endless possibilities
![](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2024/12/4ADEMS--scaled.jpg)
![](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2024/12/5ADEMS--scaled.jpg)
![](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2024/12/6ADEMS--scaled.jpg)
![](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2024/12/7ADEMS--scaled.jpg)
![](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2024/12/8ADEMS--scaled.jpg)
![](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2024/12/9ADEMS--scaled.jpeg)
Za ljubitelje sofisticiranih i jednostavnih krojeva, haljina od plisiranog organdina u crnoj boji savršeno se spaja sa pantalonama, čineći idealan co-ord set za svaki dan. Brend ADEM/S i dalje ne pravi kompromise u pogledu materijala i forme, već nastavlja sa istraživanjem i dešifrovanjem svog modnog identiteta kroz inovativan pristup dizajnu. Kao i u prethodnim kolekcijama, kampanja je snimana u minimalističkom okruženju, a spoj digitalne i analognе fotografije omogućava potpuni prikaz raznovrsnosti novih komada.
![](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2024/12/10ADEMS--scaled.jpg)
![](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2024/12/11ADEMS--scaled.jpg)
![](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2024/12/12ADEMS--scaled.jpg)
![](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2024/12/13ADEMS--scaled.jpg)
![](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2024/12/14ADEMS--scaled.jpg)
![](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2024/12/15ADEMS--scaled.jpg)
![](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2024/12/16ADEMS-.jpg)
![](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2024/12/17ADEMS--scaled.jpg)
Kreativni direktor: Adem Grljević
Stilista: Manda Javorina
Fotograf: analog Katarina Šoškić, digital Dragan Klem
Model: Milica Vučevski, LEGION models
Šminka: Merima Nezirović
Frizura: Jelena Vojnović