Nova Burberry linija predstavlja klasični modni izraz u svojoj suštini
Nova Burberry linija predstavlja klasični modni izraz u svojoj suštini

Nova Burberry linija predstavlja klasični
modni izraz u svojoj suštini

Nedostatak brend indentiteta bio je neuspeh Riccarda Tiscija, a sa dolaskom novog kreativnog vođstva reklo bi se da modna kuća Burberry poprima oblik i uspostavlja autentičan pravac kretanja. Analize kritičara kažu da je Daniel Lee dobar fit za luksuznu britansku etiketu, a nova linija (i kampanja) dodatno potrvđuju tezu.

Naime, Burberry je prikazao jedinstveni koncept pod nazivom Burberry Classics, kao i prateću kampanju koja predstavlja klasični modni izraz u svojoj suštini. Kolekcija se oslanja na prvobitne kodove dizajniranja jednog od najstarijih i najuticajnijih brendova savremenog poimanja modne industrije, a izgrađena je na temeljima kreiranja klasičnih komada. Lica kampanje su Iris Law i Quinn Kirwan.

Burberry Classics i održiva moda

Iako se nova linija britanske modne kuće referiše na konformističku ideologiju stvaranja kolekcije, Burberry Classics je vanvremenski koncept koji ne ostaje zaglavljen u vremenu već lukavo koketira sa modernim načelima stilskog izražaja. Kolekcija uključuje sve ono što biste i sami očekivali – od košulja, kompleta, pa sve do šortseva i kupaćih kostima. Takođe, prepoznatljiv Ekuestrian Knight motiv je vidiljivi nego ikada, a viziju klasike dodatno učvršćuje kolor paleta.

Ono što nam je do dolaska novog kreativnog direktora falilo jeste koketiranje između vekovne tradicije i budućih generacija, a Danile Lee čini se da je pronašao idealnu metodologiju delanja na dodeljenoj funkciji. Klima na modnoj sceni se neobuzdano menja, te je imperativ dobrog vođstva upravo snalažljivost i spremnost na lukavo prilagođavanje.

Last, but not least. Nova Burberry Classics linija napravljena je od organskog materijala, kao i recikliranih komada koji su sastavni deo ReBurberry programa. Fokus je održivost, a savesno delanja ogleda se na svim nivoima proizvodnje – od korišćenja starog tekstila do pakovanja u kojem dolaze komadi. Britanska modna kuća je u program uključila i usluge poparavki kako bi osigurala potrošačima da njhovi klasici zaista traju dugo. I odbrane status vanvremenskih kreacija,

Foto: Instagram (@burberry)

Učitati još
Zatvori