

Koliko je London romantičan otkrivaju Burberry vitez, Kate Winslet, Naomi Campbell i drugi akteri nove kampanje
Happy Valentine’s Day London!
Dan ljubavi, iliti 14. februar, u Londonu prolazi gotovo isto kao i svaki drugi – uz kišu koju izbegavamo Burberry kišobranima. Omiljene modne etikete su uveliko servirale kampanje povodom romantične sezone i prezentovale svoju vizuru romantike, ali se čini da je poznati britanski brend Burberry ovoga puta to uradio najbolje. Nakon što smo uočili povratak brenda na velika vrata, dolaskom Daniela Leeja koji je nedavno i napustio mesto kreativnog direktora, tu je i jedna od najboljih kampanja povodom Dana zaljubljenih.
Na ulicama kišne metropole su svi ponovno nosili prepoznatljivi Burberry monogram, gotovo u istoj meri u kojoj u Los Anđelesu možete videti Louis Vuitton kvadrate na torbama. Burberry je ponovno postao brend za cool girls & boys on the block, što dokazuje i nova kampanja s interesantnom pičom. Pod parolom It’s Always Burberry Weather: London in Love poznati brend je saopštio da metropola i ne tako romantičnog vremena ne poznaje ljubav bez njega.
Interesantnu priču prati i fantastičan cast koji čine modne i kinematografske ikone. Kate Winslet, Aimee Lou Wood, Chen Kun, Jodie Turner-Smith, Micheal Ward, Nicholas Hoult, Richard E. Grant, Son Sukku, David Gandy, Liu Wen i Naomi Campbell glavne su zvezde pomenute kampanje. A najveću pažnju je privukao i Burberry vitez, koji je nonšalantno kružio Londonom na trotinetu. Burberry je prezentovao jednu od najoriginalnijih i najtemeljnijih kampanja povodom Dana zaljubljenih, a evo i šta je čini toliko posebnom.
We’re in a rom-com
Ulice Londona su 14. februara bile rezervisane za Burberry i fantastičan cast koji je isti servirao u sklopu nove kampanje. Pored ljubavi prema Londonu i same tradicije brenda, jedna od glavnih referenci bili su britanski rom-com filmovi koji su nastali krajem devedesetih i početkom dvehiljaditih godina. Jedna od glavnih inspiracija bio je film The Holiday.
Britanci su oduvek posedovali specifičan humor, hranu, pa i ljubavne jezike. Kroz sarkazam i ironiju, pored svojih šala, neretko izražavaju i ljubav, i veoma se ponose svakim aspektom koji njihova metropola nudi – a jedna od njih je i kišno vreme. Romantiku londonskoj kiši doneli su Burberry kišobrani, u dobro poznatom monogramu. Not even the British weather could steal our thunder – bila je rečenica kojom je brend opisao jednu od ljubavnih priča.
Uz Burberry kišobran i dobro društvo, Dan zaljubljenih u metropoli kiše postaje najlepši dan u godini. Za londonsku romansu je, po svemu sudeći, potrebno malo – kiša i Burberry. Pored šest ljubavnih priča koje prezentuju različite forme ljubavi, Burberry se osvrnuo i na svoje ikonične mantile, koji predstavljaju DNK brenda još od 1879. godine kada ih je kreirao Thomas Burberry. Svaka scena je snimana na nekim od najikoničnijih londosnkih lokacija. Veliku pažnju je privukla scena u kojoj jedna od članica kampanje posmatra sliku Burberry mantila u crno-belom formatu.
Pored mantila i kišobrana, u fokusu su se nalazile torbe, marame i kompleti pomenutog brenda.
It’s Always Burberry Weather: London in Love
Who missed kissing in the rain?
Kako svakodnevna romansa izgleda u Londonu dočarao je poznati brend. Jedno od najvećih iznenađenja definitivno je bilo pojavljivanje glumice Kate Winslet, koja pažljivo bira brendove sa kojima sarađuje. U sklopu Kentish Town-a, Kate je saopštila da joj je nedostajao London, ali i ljubljenje po kiši.
Naomi Campbelle i Liu Wen su užurbano ušle u taksi koji je vozio Richard E. Grant sa svojim psom koji se izdvojio kao jedan od najobožavanijih aktera kampanje. U taksiju im se pridružio i Burberry vitez, koji je celokupnu kampanju učinio još interesantnijom.
David Gandy je čekao svoju ljubav sa buketom cveća ispred St Paul’s Cathedrala, dok je Chen Kun užurbano hodao sa svojim plavim buketom.
Son Sukku je razgovarao o britanskoj kuhinji u Mario’s Cafeu, dok su se Nicholas Hoult i Jodie Turner-Smith sastali na Embankmentu.
Čini se da je ljubav u Londonu i te kako poetična – isključivo uz Burberry mantil i kišobran.
Nowhere does romance like England in the rain. Why go anywhere else?