Nova Calvin Klein kampanja okupila je sva poznata lica na jednom mestu
Nova Calvin Klein kampanja okupila je sva poznata lica na jednom mestu

Nova Calvin Klein kampanja okupila je sva
poznata lica na jednom mestu

Nakon što smo pohvalili modnu kuću Marc Jacobs kako je konačno razumela formulu sopstvenog isturenog odeljenje Heaven by Marc Jacobs i prihvatila da javnost ipak voli poznata lica u kampanjama, ali ne bilo koja već ona koja bez ijedne izgovorene reči pričaju o brendu, Calvin Klein je pohitao da uradi isto. U novoj kampanji američki brend okupio je „najfinije“ iz miljea pop kulture. Ovo nije još jedan precenjeni blokbaster sa mnoštvom dobrih glumaca bez adekvatnog scenarija, već pažljivo osmišljena vizija kultnog fotografskog dvojca Inez and Vinoodh.

Ko se sve našao u novoj Calvin Klein kampanji?

Američki brend odlučio je da izabere neka od najprepoznatljivijih lica savremene pop kulture zanemarivajući njihova profesionalna opredeljenja. Tako se u ulozi modela našao reper Kid Cudi u svom dobro poznatom nonšalantnom stilu poziranja, članica muzičke grupe Blackpink, Jennie, kao i predstavnik boy band-a BTS, Jungkook. Takođe, u kampanji se pojavljuje i glumica Alexa Demie u zavodljivom izdanju kako samo ona to ume. A Kendall Jenner bila je istinska predstavnica svoje industrije, te na fotografijama izgleda veoma moćno i samouvereno.

Genijalni fotografski dvojac Inez and Vinoodh predstavio je individualni svet iz kojeg dolazi svako ponaosob. Jedinstvenim okruženjima i lukavo odabranim zvučnim zapisima utemeljenjm u stvarnosti, naglašavaju karakteristike svih profesija isprepletenih u jednoj kampanji.

Calvin Klein novom kampanjom još jednom naglašava težnju ka minimalizmu postignutim modernim kodovima dizajniranja. Klasične siluete američkog brenda, na koje smo odavno navikli, reinterpretirane su novim tkaninama i delimično izmenjenim krojevima.

Foto: Instagram

Učitati još
Zatvori